14 Kasım 2009

lebron'a

Merhaba Bay James,

Lige girdiginiz günden beri yaptıklarınız/yapmadıklarınız/yapamadıklarınız gündemi sürekli meşgul etti/ediyor/edecek. Sahip olduğunuz insan üstü fiziğinizi düzgün olduğunu tahmin ettiğim yaşam tarzınızla birleştirince pek çok insanda, ben de dahil, NBA'in geleceği adına büyük bir heyecan uyandırdınız.

"Next Jordan" yaftasını yiyen kaçıncı oyuncu olduğunuzu ben sayamadım, sayan olduğunu da zannetmiyorum. Nike'ın satış politikasını belirlemesi açısından "Next Jordan" olmaya yaklaşmış olsanız da, sportif başarı/ahlak çerçevesinden bakınca bu noktadan çok uzakta olduğunuzu üzülerek belirtmek isterim.

Şu güne kadar belirli konularda/zamanlarda sergilediğiniz tavırları tek tek sıralayıp konuşacak değilim; ama şu son zamanlarda New York- LeBron eksenli haberlerdeki "swagger"ınıza değinmeden geçemeyeceğim.

Cleveland Cavaliers'ın şu an için oyuncusu olduğunu unutuyor gibisiniz. Sürekli New York şehrine atıfta bulunacak espriler, giysiler, kıllar tüyler yapıyorsunuz. Bunun takımı etkileyebileceğini/ takım kimyasını(?) bozabileceğini aklınızdan çıkarıyor gibisiniz. Terrell Owens, San Fransicso 49ers'tan Philadeplhia Eagles'a gitmeden önce ne yapıyorsa aynısını yapıyorsunuz. Dikkatli olun! Owens, ligin en çok pas alan oyuncusu rekorunu elinde bulunduruyor olabilir; ama takım oyuncusu olarak bir tane bile şampiyonluğu yok.

Geçen güne kadar New York muhabbetlerini sürdürme konusundaki ısrarınız ve rahatlığınız, Wade ve James aynı takımda oynarsa ne olur eksenine kayınca bir daha bu konuda konuşmayacağınızı belirttiniz. İlginin odağı olmak güzel bir şey tabii; ama bazen geri de tepebiliyor. Sizi ne rahatsız etti bilemem; ama bu konuyu kapatmak adına yaptığınıza inandığım dün akşamki açıklama beni rahatsız etti. Bu noktadan sonra size karşı takındığım kibar üslubu değiştiriyorum, ne oluyor demeyesin sonra.

Michael Jordan'ın formasını lig genelinde emekli etmek ne demek ya? Kimse 23 giymeyecek mi? Jordan giydi diye saygıymış da, ben giymezsem başka kimse de giymesinmiş de. Sen yanına kimseyi yandaş olarak toplayamazsın bu 1. Mart'a kadar bir sonraki sezon için numara değiştirme için başvuru yapmak gerekiyormuş. Hala başvurmamışsın bu 2. Böyle bir açıklama yaptıktan sonra başvurmazsan boş konuştuğunu, New York meselesini kapamak için yaptığını ben anlarım; seni de kınarım bu 3. Ha, olur da numaranı iddia ettiğin gibi 6 yaparsan ve 23 numara da hala kullanılmaya devam edilirse göt olursun; bu da 4.

James neyin peşindesin bilemiyorum koçum. ilk çocuğun ekimin 6'sında doğmuş. ikinci çocuğun 6. ayda doğmuş. Dr.J 6 numara giyiyordu. falan filan. bayağı iyi zırvalamışsın. Birazcık efendi ol, oyununa odaklan. Ha bakayım, selametle.

Yours truly,

Berk