23 Temmuz 2015

değişim

son yazıdan bu yana 1 yıldan fazla zaman geçmiş.
değişmeyen tek şey değişimmiş.
son yazdığım eposta adresim,
o bile değişmiş.

yaşadığım ülke
çalıştığım iş
neler değişmedi ki bu blog açıldığından beri.

mirc'ten MSN'e geçiş diye konuşuyorduk işin başında
forumun miyadı doldu.
sitenin yazanı bitti.
bloglar türedi, onlar da gitti, bitti.

tüketim hızlı, içerik fazla.
çabuk tüketimi cazla
twitter'da arada gazla
facebook da tam gazla

ben buraya unutmayayım, kendime not olsun diye yazılar yazdım. iyi ki de yazmışım bu sayede geriye bakınca nerede ne yapılırmış hatırlıyorum. eskiden not tutma alışkanlığım yoktu. şimdi de pek yok. çok bir değişiklik yaşamamışım bu anlamda. not adına bir şey tutsam da onu koruyamayıp bilgisayar çökmelerine kaybetmişliğim var. o yüzden burası iyi.

riski yüksek yorgunluğu çok olan bir işkolundan, nispeten daha rahat ve iş-hayat dengesini daha iyi kurabileceğim bir alana kayıyorum. o yüzden iş harici konu başlıklarına daha kolay zaman ayırabileceğim ümidindeyim.

içerik üretmek günümüzün revacta kavramlarından. 140 sozcuge sıgmak zor oluyor. art arda yazınca 'flood' diyorlar. facebook'ta yazınca etkileşim fazla. ilgili/ilgisiz kişiler beğeniyor, laf atıyor falan. burada bilen okur. bilmeyen gelmez. ben bilirim buradakileri. bildiginden sasmamak iyi sanırım.

değişim hızlı oluyor. zaman cabuk akıyor. yazmayınca yasadıklarını ayrıntıları unutuyorsun. bizim bu değişimi biraz yazıya alayım diyorum onumuzdekı günlerde. ileride benzer bir değişim yapacaklara kaynak olur. açıp da okurlar belki. ben de bir kenara koymus olurum yasadıklarımı. bazen açıkça, bazen üstü kapalı.