20 Ağustos 2009

İşte Premier Lig Bu!


Şampiyonlar Ligi ve Avrupa Ligi maçları olmayan Premier League ekiplerinin 2. hafta maçları vardı bu haftaiçi. Avrupa'nın en büyük 5. ligi Championship'ten en büyük 1. ligine bu sezon çıkan Burnley -ki geçen sezondan can yakıcı bir takım olacakları belli idi- Manu'ya tek göllü üstünlük sağlarken benim gibi sürpriz seven iddiacıların yüzünü güldürdü. Nitekim kuponda yer vermiştim kendilerine. Okuldan sıra arkadaşım çok sevgili Şükrü Can Çerkezoğlu'na da "bu maça oyna oynamayanı dövüyorlar olum" demiştim.

Sempatizanı olduğum Tottenham Hotspurs ise geçtiğimiz haftasonu Chelsea'ye kök söktüren Hull City'ye 5 attı. Uzatmalı Spur DeFoe 3 golle menajeri Harry'nin yüzünü kara çıkarmadı. Liverpool maçından belliydi bunun olacağı. Umarım Avrupa Liginde Tottenham İstanbul'a gelir de izlemeye gideriz paşaları. Bu maç da kuponumun güzel maçlarından dı. Keşke handikaplısını oynasaydım. Burnley için de tam tersi, handikap gereksizmiş. Yine de garantiye almak adına handikap joker hakkımı kullandım.

Doğuş ve İsmo kardeşlerime saygılar...