10 Mayıs 2009

La Liga'da Şampiyonluk Maçı

An itibariyle dünyanın en mutlu taraftarları sanırım Barcelona'ya gönül verenler. Tabii Poşulular'ı saymazsak. Rüya gibi bir hafta geçirdiler ve dün akşam Real Madrid'in kabustan uyanamaması ile birlikte bugün şampiyonluk maçına çıkacaklar. Avrupa'nın, Alkmaar'dan sonra ikinci şampiyonu bu akşam belli olacak. Olacak diyorum da göt olma hakkımı saklı tutuyorum elbet.


Barça, çarşamba günü Copa Del Rey'de Beşiktaş'la aman Bilbao ile karşılacak. Bu yüzden eksik bir kadroyla maça çıkacaklarını tahmin etmek zor değil. Iniesta; Ligde bu hafta kazanamazsak haftaya kazanırız çok mu zor mnskym demiş. Doğru demiş evladım benim. Rakip Villarreal ise CL aşkına kazanmak zorunda. Geçen hafta sahalarında Sevilla'ya yenilirken de kazanmak zorundaydılar ya neyse.. Capdevilla; Geçen sene koyduk, bu sene de koyarız demiş. Aslında öyle dememiş de anladınız siz.

Keyifli bir maç olur, kaçırmayın derim. Çünkü ben izlemeyeceğim. Ntvspor naklen yayınlayacak maçı saat 8'de.