12 Ağustos 2008

Halter ve Güreş

Sibel'in 48 kiloda gümüşü kazandığı mücadeleyi izleyememiştim. Sonradan izledim. Ama asıl güzel olan Sibel'in kaldırışı değil, Sibel'e gümüş madalyanın yolunu açan Çinli rakibinin son anda kaldırdığı ağırlığı elinden düşürmesi idi. Güzelden kastım heyecan vericiydi. Farkettim ki ben halter izlemeyeli baya olmuş ve özlemişim böyle anlık heyecanları. Euro 2008'in hala tadı damağımdayken ancak böyle bir tatlı ile menüyü tamamlayabilirdik belkide. Halter tam zamanında yetişti bu konuda. Yarın 77 kilo erkeklerde Taner Sağır yarışacak, saat 14:00'da. Atina'da altın almıştı ve benim en çok hoşuma giden mücadele olmuştu halterde 77 kilo erkekler. Yarını da heyecanla bekliyorum açıkcası.

Güreşe gelirsek eğer, gerek ortaokul çağında beden eğitimi öğretmenimin gazıyla il çapında müsabakalara katılmam olsun, gerek bu spordaki ulusal başarımız olsun olimpiyatların göz bebeğidir güreş benim için. Serbest güreş takımımız da bugün gitmiş Pekin'e. En az 4 madalya hedeflemişler ki ben bu sayının kritik olduğunu düşünüyorum. Onların müsabakaları da 16 Ağustos ve 19 Ağustos'ta başlayacak. Başka bir heyecan da içimde onlar için yeşermekte.

Bu da benden içimde yeşeren heyecanın meyvesi olsun ahaliye. 120 kiloluk pehlivan...