11 Ağustos 2008

Tandem Vurdum Hayatımdan...

Kafamda hayata, hayatıma dair öyle güzel yağlı boya resimler var ki ve kare kare fotoğraflar, sıkı filmler ve bir sürü melodi; hiçbirini yapmayacağım için mutluyum.

Hayat ebemin .mnı tersten görmek olsa ne güzel olur. Mazoşist değilim gerçi, kendimle barışık "peace bro" geçinen bir insanım ve sizleri de böyle görmek daha da bir mutluluk verici olsun diyelim.



Sıkı sıkı saralım çarşafa kendimizi, bir nefeste çekelim. Üşümeyelim hiç. Darağacımızın ipi olmasın, kravat takalım. O kadar çalışıp okuduğumuza değsin bari.

"İmdaaaaaaaaat! Komünist var!"
"Bağırma lan beyinsiz, değilim! Benimle sevişir misin? Çok yalnızım bu gece."
"İmdaaaaaaaaat! Emperyalist var!"
"Yok artık! Eşşeğin z.ki var!"

Herkes uyuşturucu kullanıyor, kimi kandırıyoruz ki? 22 senedir televizyon seyrederim, ben böyle g.t görmedim! 6-7 senedir internete girerim, ben "onu bu halde hiç görmedim!".

"Elleyelim bacım"
"Hadi be oradan pörvırt"
"Sensin pörpırt! Elletmek elli kuruş. He de yolumuzu bulalım biz de"
"Ay çok disgasting bir insansın sen!"
"Biz kasti bir şey yapmıyoruz bacım, ekmek parası"
"Hah! Mani for nafing!"
"Nading elz madırz, fadırz, çıldrınz."
"Vaaaaaov!"
"Vaaaaaav! tabi tarrağam... Bilmiyoruz sanki o göt kadar ekrana çıkmak için yaptıklarınızı, sidir gid lan! Seni elleyeceğime nasır tutar ellerim"



Hepimiz akıllıyız, kimi kandırıyoruz ki? O kadar zekiyiz ki açlıktan nefesimiz koksa bile s.kindirik saçlarla imitasyon donları götümüze geçirmeyi bir delik uğruna marifet sanıyoruz. Hayvanlığımızı bile bile hâlâ figürler yapabiliyoruz kapı gıcırtısına. Love is gonna save us? Babayı...

"Bebişim"
"Efendim canım"
"Seni aramak çok kontörümü alıyor ya"
"Eee?"
"Sen de vodafona geçsene"
"Vodafon budafon, ne farkeder? saçmalama"
"Ama bunun beş dakkası bir kontör."
"Sanırım ilişkimizin de kontörü bitiyor, sen şöyle kenara geçsene."
"Efendim?"
"Ara verelim bir müddet diyorum"
"Tamam açık kalsın telefon, beş dakikası bir kontör"

Ama akıllı millettiz vesselam. Salak diyene, aptal diyene kızıp ana avrat küfrederek onu vatan haini bile yapıyoruz ve onun anası bunları haketmiş oluyor da bizimkiler melek! Çünkü harbiden akıllı milletiz. Biri dese ki açık açık (Şimdilik ima ediyorlar gerçi) "Lan oğlum satıyoruz ülkeyi harbi harbi. Bize oy verin size de üç beş bir şey atarız"; "Ulan açlıktan nefesimiz kokacağına az buz bir şey alırız da kenara koyarız, oğlanın bu senekiokul masrafları çıkar"der. Elalemin anasına küfreder, ilk fırsatta anasıyla birlikte Anadolu'yu satar.



Gülmeye ihtiyacımız var, özellikle bu dönemde. Niye ki? Bu dönemin neyi var, adet mi geçiriyoruz ülkece? İvediklik ve ivedilikle yapılan her şeye gülüyoruz. Saçma sapan şeyler... "Röööööööh" diyor biri "Ahahahaha nasıl korkuttu lan!" ve biri osuruyor; "Ahahahaha aynı ben!". Cesaret veriyoruz, teşvik ediyoruz. Sokarım tüketici haklarına, getir biz tüketiriz.

Ayağını yorganına, başını türbanına, kıçını rüzgara doğru uzat ki sulu sıçasın. (Caddebostan Sahili)

"Devir tasarruf devri! hepimiz biraz kemerleri sıkalım"
"Uzay devri değel miydi yav?"
"Uzay mı? Iyyy kıro! Bitti o oğlum. Hiç mi gazete okumuyorsun?"
"Tamam da başbağaaaaanım, siz niye sıkmıyorsunuz?"
"Ben selamettin giyime bol diktiriyorum peşin peşin"
"Desenize haggaten diktatörlükle yönetiliyoruz gizli gizli"

Değer verdiğimiz her şey ölüp gidiyor ellerimizde, sonra gömüyoruz onu ve basmasınlar diye bir tahta parçası koyuyoruz üstüne. Neden? "Rahat uyusun". Uyusun tabi mnkym! Uyutmadınız adamı hayatı boyunca. Gerçi uyuttunuz da... Neyse.



Ama hep sevdik biz birbirimizi çelişkilerimiz, farklı yönde doğrularımız olsa da. Öküzdük biraz ve birbirimize ayna tuttuk yıllarca. "Hahaha sana geçti, sana!"; "Hayır oradan da sekti aslında, sana geldi en son gördüm ben!"; "Sonra şey oldu böyle, ııııımhhhh evet evet. Sana geçti!"; "Sana"; "Sana" Tartışsak da hep soracağımız biri oluyordu kısmen; "Ayna ayna, söyle bana! Senden adi o. çocuğu var mı şu dünyada?"; cevap verdi ayna; "Bana ne dersen on katı sana..."

Sevdik birbirimizi ve bir gün söyledik bunu, aynı anda; "Seni seviyorum!" Düşündüm ki, bu söz o kadar güzel ki her güzel şey gibi çok kez ırzına geçildi ve artık hayvan terli, meryem kirli...

"Cips, kola, kilit kadın! Sus konuşma! Ben adını söyleyene kadar konuşamazsın ve adını bilmiyorum. Bunun adı elveda!"