25 Temmuz 2008

Şefin Listesi




Şefimiz bu haftaki listesini ileride güzel işler yapmaya aday gruplarımıza ayırmaya karar verdi.

Şaka şaka buna sadece ben karar verdim arkadaşlarımın affına sığınarak. Baktım kimseden yine ses seda yok liste için, dedim bir haftalık şöyle küçük bir liste iş görür geçiş işi için.

Bu listede yukarıda da yazdığım gibi albümü olan/olmayan ama yakın zamanda kendini kanıtlamaya aday; bazılarını belki duyduğunuz belki de duymadığınız belli bir noktayı aşmış yarı amatör/profesyonel müzik grupları oluşturmakta. Bir istisna tanıyanların Duman grubunun bateristi olarak tanıdıkları Alen Konakoğlu için olacak. Kendisinin solo çalışması olarak elime geçmişti bu şarkısı bunu da o yüzden bu yetenek listesine dahil etme kararı aldım.

Umarım beğenilen bir liste olur tekrar. Bunun yanı sıra eğer "Ben de şu grubu/sanatçıyı biliyorum. Amatörler ama iş var" diyen olursa seve seve listeye dahil edip beğeniye sunarız.

Saygılar, sevgiler.

Yeni Harman
Mat
Kreş
Piiz
Alen Konakoğlu
Kafabindünya
KaÇaK