23 Aralık 2008

Şef'in Listesi: Death Cab For Cutie

Death Cab for Cutie 1997’de kurulmuş olan Amerikan indie rock grubu. Bugüne kadar 7 albüm çıkarmışlardır.

Grup elemanları:
Ben Gibbard
Chris Walla
Nicholas Harmer
Jason McGerr

Eski elemanlar:
Nathan Good
Michael Schorr

Diskografi:
* You Can Play These Songs with Chords (1997)
* Something About Airplanes (1998)
* We Have the Facts and We’re Voting Yes (2000)
* The Photo Album (2001)
* Transatlanticism (2003)
* Plans (2005)
* Narrow Stairs (2008)

... diyor Last Fm'de grubun bilgilerine baktığımda. Ben O.C.'de bir parçaları çalıyordu da orada beğendim, diğer parçalarını da edindim diye hatırlıyorum ama grubu nasıl tanıdığıma dair net bir fikrim yok. Muhtemelen dizilerdendir, çoğu arkadaşım hiç duymamıştı grubu da onlara ben tanıtmış oldum zira.

Death Cab For Cutie hakkında söyleyebilecek tek şey canım sıkıldıkça arşivden şarkılarını bulup kafamı dinlemek oluyor. Daha fazla bir bilgim yok geçmişlerine ve özelliklerine dair. Bilen beri gelsin...

Şarkı Listesi

  • Crooked Teeth
  • A Lack Of Color
  • We Looked Like Giants
  • The Sound Of Settling
  • Photobooth
  • Transatlanticism
  • What Sarah Said
Çok kurcaladı Kubi, yeter bu kadar. Aldım elime sazımı, özlemişim. Hehehehehe.