13 Aralık 2008

Oğuz'la '' Tutarsa Adam Değilim''

Öncelikle verdiğim uzun aradan dolayı tüm hayranlarımdan özür diliyorum. Hayatımdan endişe edenler bile olmuş. Sağ olsunlar pek bir düşünceliler. Yakın arkadaşlarım iddaa'dan gelen onlarca tehdit telefonundan haberdar ama baskılarla korkup, yılacak bir adam yok karşınızda...

Peki neydi bu aranın sebebi diyenler var aranızda, duyuyorum. Efendim, 20 gün önce iddaa'dan kaldırdığım parayla Rio'ya gittim. Hem biraz kafa dinlemek hem de Güney Amerika futbolunda son durum ne yerinde görmek istedim. Ronaldo ile uzun zamandır görüşemiyorduk, iyi oldu bu seyahat. Birlikte danaya girdik, heves etmiş kerata. Yeri gelmişken geçmiş de olsa bayramınızı kutlarım. Ronaldo'ya da Corinthians'taki yeni macerasında başarılar diliyorum. Sözü fazla uzatmanın manası yok. Hadi başlayalım. Vira Bismillaa!!


431 Barcelona - Real Madrid:
El Clasico geri dönüş için iyi bir başlangıç olacak. Uzun uzadıya durum değerlendirmesi yapmanın alemi yok. Malum bi Ramon'umuz yok bizim. Bu yüzden Madrid'e giydirmenin manası da yok. Ramon demişken; Rio'da olduğumu haber alan Riquelme de sağolsun beni ziyarete geldi. Ben kurbanın derisini yüzerken; ''Abi haber verseydiniz kurbana ben de ortak olurdum'' dedi. '' Senin canın sağ olsun Romancığım. Alalım bir koç sana, keselim şuracıkta'' dedim. Pek sıcak bakmadı pezevenk. Neyse bu maçın lami cimi yok. Barça koyacaktır ama genel kanının aksine farka gidebileceğini sanmıyorum. Karşılarında son şampiyon hatta yirminci yüzyılın hatta ve hatta futbol tarihinin en başarılı kulübü var. Bu kadar küçümsenmeye gelmez. Bir Barcelona taraftarı olarak maç bittikten sonra konuşmayı daha doğru buluyorum ama yine de s.kertiriz... 1

526 Genoa - Atalanta: Genoa sahasındaki 6 maçlık galibiyet serisini Bologna önünde noktalamıştı. Sonrasında Sampdoria'yı deplasmanda tokatlayarak Bologna beraberliğinin acısını çıkardılar. Atalanta Haws'ta sahasında Udinese'yi -yeri gelmişken; Udinese'ye 90'da koyup amiyane tabirle topal bırakan Cruz'a selamlar!- yenerek zorlu Genoa deplasmanı öncesi moral depoladı. Genoa yolculuğu öncesi Tay tv mikrofonlarına konuşan tecrübeli golcü Vieri: '' Genoa zor bir deplasman. Rakibin gücünün farkındayız fakat bizde iyi hazırlandık. Genoa'ya puan almaya gidiyoruz.'' dedi. O esnada mikrofonu kapan Atlanta coachu Luigi Del Neri ise ''Oğlum takımın hocası benim. Niye bana hiç soru sormuyorsunuz lan?!'' diyerek basın mensuplarına sitemde bulundu. Dış kulvardan kopup gelen Cristiano Doni'nin de '' Kaybettiğimiz puanlar olmasa şu anda liderdik'' dediği öğrenildi. Gördüğünüz gibi çok pis bir klüp bu Atalanta. Oynayın Genoa'ya, pişman olmazsınız... 1




562 Malaga - Numancia: Malaga bana Picasso'nun yadigarıdır. Toprağı bol olsun ölüm döşeğinde ''Memleketimin takımına dikkat et Oğuz, sahamızda geleni geçeni yenecez bak bundan sonra'' demişti rahmetli. Bu sözü yıllar sonra Kürşat Duymuş'tan duymuş idim. Meğersem aralarında gizli bir yakınlaşma varmış. Zaten rahmetlinin resimlerine dikkatlice bakıldığında Kürşat'ı görmek mümkün. Ayrıca Picasso'nun resim sanatına kazandırdığı Kübizm akımının, Kürşat'ın Kü'sü ile başlaması da tesadüf olmasa gerek! Neyse bu da başka bir yazı konusu olsun. Yeri gelmişken Kürşat'a selamlar! Maça dönecek olursak Malaga'nın rahat bir galibiyet alacağını düşünüyorum. Baha, Eliseu, Duda yazar... 1

625 Lyon - Marseille: Lyon'da son haftalarda belirgin bir düşüş var. Münih maçını saymıyorum. Tabiri caizse -ki caiz olduğunu varsayımından hareketle- ağızlarına sıçtılar Münih'in fakat yenildiler. Pekte ipledikleri söylenemez hafta arasını. Marseille, Lyon'un en yakın takipçisi sanırım. Lyon'dan puan alabilcek güven, özveri ve tecrübeye sahip olmadıklarını düşünüyorum. Yeri gelmişken; Juninho'nun duran toplara nasıl vurduğunu anlamak için Copacabana'da 2 saat geçirmeniz yeterli olacaktır... 1