02 Aralık 2008

İtirazım var!

Malum Ronaldo günlerdir konuşulan ödülü aldı ancak İsmail kızacak belki ama benim bu ödüle itirazım var kardeşim. Nedeni ise tamamen saha dışı etmenler. Sahadaki yeteneğine edecek lafımız yok efendinin. Aslına bakılırsa bana göre Messi daha yetenekli ama Ronaldo'nun da bu ödüle rahat rahat yetecek kadar yeteneği mevcut. Gelelim beni rahatsız eden konulara:

Şüphesiz ki ilk konu sezon başında yediği halt. Madrid'e gitmek istiyorum demek, Manchester Unidet'ı küçümsemek, Real Madrid'ten daha iyi bir takım olmadığını ima etmek demektir bana göre. Dünyanın en iyi topçusu takımı bu şekilde basite indirgememeli, başka bir takıma da bu şekilde yavşamamalıdır.

Bir diğer konu da Ronaldo'nun gençlik ateşi ile yaptığı acayiplikler. Takım arkadaşları ve fahişeler eşliğinde şehir dışındaki bağ evlerinde, şömine karşısında grup seks bu anlamda bence dünyanın en iyi topçusuna yakışmaz. Diğerleri de sütten çımış ak kaşık değildir elbet ama, yine de bu hobinin bu denli dışarı yansımasına engel olacak önlemleri alamamak , defansı Servet-Gökhan Zan ikilisine emanet etmek demektir.

Bunun dışında Ronaldo efendi adam değil biliyoruz. Ya da öyle bir izlenim bıraktı ben de Portekizli yıldız. Messi varken, Barça gelene gidene 5 atarken bu ödülün Ronaldo'ya gitmesi, hatta Messi'nin neredeyse 2 katı kadar daha çok puan toplayarak gitmesi bana biraz yanlış geldi. Neyse, vardır bir bildikleri heralde puan verenlerin de. Saygı duymak borcumuzdur.