18 Ekim 2008

Oğuz'la; "Açtırma kutuyu, söyletme kötüyü!"


Bir önceki hafta acayip bir kupon tutturdu, ama kendisi bile oynamadı! Hafta ortasında zafer sarhoşluğundan olsa gerek, fena çuvalladı. Ama bu hafta da sizlerle... İşte, günde 18 saat maç izleyen Oğuz ile bu haftanın tüyoları;

411 Atletico Madrid - Real Madrid:
Barcelona'dan 6 yiyen Atletico, Real Madrid'ten 7 yer... Şaka şaka. Önceden kestirilmesi zor bir maç. Real Madrid kazanır diye düşünüyorum fakat üst oynamak çok daha mantıklı. Üst

412 Napoli - Juventus: Juventus'ta işler yolunda gitmiyor. Trezequet'nin sakatlığıyla beraber iyice kabız bir takım oldular. Napoli koyar, döner Madrid koyar, Ranieri kaftaya Lig Tv'de maç yorumlar... 1

514 De Graafschap - Az Alkmaar: Aslında bu maçın yerine Aston Villa - Portsmouth maçını düşünmüştüm kuponda fakat o maç için 1 ve üst arasında gidip geldim. Tereddüt, bir bahisçi için en kötü hastalıktır, tereddütte kaldığınız maçları siktir edin sayın bashisseverler. O maç 1 ve üst bitecek ya, neyse konumuza dönelim. De Graaf sezona beklediğimden iyi başladı. He, "Ne bekliyordun ulan De Graafschaap'tan?" diyenler olabilir. Kendilerine saygı duyarım. Şöyle bir düşününce pek bir beklentim olmadığını ben de farkettim. Aydınlanmamı sağlayan tüm arkadaşlara teşekkürü bir borç biliyorum. Sağolun, iyi ki varsınız.

Alkmaar iyi takım, pek bir golcüler, pek bir formdalar. De Graafschap kendi sahasında gol atar, 4 tane de yer. Üst

524 Genoa - Siena: Bugüne kadar iç sahada oynadığı 3 maçı da kazanan - ki sırasıyla Milan, Roma ve Napoli- Genoa, Henry Domercant'ı durdurabilirse Siena engelini rahatça aşar. 1