15 Ekim 2008

Oğuz'la; "Bizde Küçük Yok!"


VARAN 1!
Bu çocuk yapar, zengin eder demiştik.

VARAN 2!
Piyasada en iyisi bu, bir üst modeli yok demiştik.

VARAN 3!
Atarı - gideri boldur, kendine pay çıkarmaz demiştik.

Eline gelecekten Almanac geçmiş Biff Tannen'ın daha alçakgönüllüsü, kendine pay çıkartmayanı diyebiliriz onun için. İddaa'dan alıp fakire veren, bildikleriyle asla kupon oynamayan ve hep başkaları kazansın isteyen bir insan o. Büyük bir insan evet, bu topraklarda uzun süredir görmeye hasret kaldığımız bir öncü.

Bu hafta da sizlerle, Seko söyledi "Şiki Şiki Baba!", ben titrettim, Mert dırdır ederken, Gürkan koltuk altlarını koklattı. Geleceği resmetmeye hazır bir Isaac gibi yumurta akı kıvamına döndü birden gözleri Başkaya'nın ve bu kupon ortaya çıktı...

Tadılması gereken bir maceraydı. İddia ediyoruz, bu kupon kazandırabilir! Belki, bir ihtimal... Söz Sayın Başkaya'da;
D.McGee

211 Beykoz 1908 - MKE Kırıkkale: Beykoz favori gözükse de bu maçı kazanabileceklerini sanmıyorum. Kırıkkale'nin son 6 haftada aldığı 5 beraberlikte beni pek ilgilendirmiyor. Nedenini sadece '' Beykoz'lu '' olmakla açıklayabileceğim bir his var içimde. Bu maç beraberlik kokuyor. 0

263 Slovakya - Polonya: Tipik bir beraberlik maçı. Ne şiş yanar ne kebap. Polonya ilk yarıda öne geçer, 70'te skor eşitlenir. Maç 1-1 biter. 0

264 Belçika - İspanya: Belçika geçmiş senelere oranla aklı başında bir takım görüntüsü veriyor. Kaliteli, pırlanta gibi gençlere sahipler ama Del Bosque komutasındaki İspanyol orduları karşısında şanslarını yok denecek az görüyorum. 2

315 Şili - Arjantin: Şili bana geçen seneki Sivas'ı hatırlatıyor. Dengi ve kendinden zayıf takımlara karşı topladığı puanlarla şuan istedikleri yerdeler fakat Arjantin onlara bir boy büyük gelir. 2

Not:
Eğer bu kuponda tutarsa cuma günü Sayısal Loto tahminlerimle karşınızda olacağım.