14 Kasım 2008

The Lé Arayış: Allegro

Yanılmıyorsam iki sene önce, yanılıyorsam ne zaman bilmiyorum ama sinema sektöründeki bir arkadaşımda izlemiştim bu filmi. O grubun bateristi benim arkadaş ya muhabbeti olsun diye söylemedim tabi bunu, bi sakin... Açıklıyoruz;

Çocukluğunda dehası farkedilen bir piyanistin kutulu mutulu (sanatın içine sıçan yorumlar) bir hayal dünyasında kaybettiklerine dair bir filmdi. İstedikleri ile zorlandıkları arasında kaybettikleri, kaybettiklerini kazanma arayışı...

David Lynch filmlerini andıran ama komplikeliğe çok da sığınmayan, izlemesi gayet zevkli ve evet o sinema sektöründeki arkadaşımın (Sercan naber lan?) da yorumlamalarıyla gayet tad veren bir film olmuştu benim için...

Gel gör ki filmi sonuna kadar izleyemedim ulan! Hamamcı Teyze'ye serzenişlerimi iletir gibi olacak ama aradım taradım bulamadım be yav.

Bulanların, görenlerin, bilenlerin insanlık namına... Bakın insanlığın adını verdim güzel abilerim, ablalarım. Bir yoruma, batug'dan bir özel mesaja, bir mail'e, bir alo'ya bakar. Linki, ucuna pankart takılı Vecihi model uçak uçururum diyen varsa o da olur, yaratıcılık serbest.

Teslim süresi, 1-2 ay.

Eyvallah.