25 Kasım 2008

Şef'in Listesi: Infected Mushroom

Geçen sene biri önermişti, önerilere pek kulak asan biri değilim. Kendim keşfetmeyi severim, ben bulmuş olayım. CM'de de öyleydi mesela, biri adam önermesin spoiler vermesin kardeşim! Ben bulurum zaten o adamı, sen söyledikten sonra hile yapmaktan bir farkı yok ki. Ha ama ben söylerim o ayrı. Herkes benim gibi olacak değil, kaale alan da vardır elbet onlar için söylerim şarkılarımı. La la fa fi zi zo. Neyse...

Infected Mushroom da sitesinde "Bize nasıl ulaştınız?" anketi açsa "Arkadaş Vasıtasıyla" seçeneğini işaretleyeceğim gruplardan biri.

Infected Mushroom genel havasıyla Trance tarzında diyebiliriz rahat rahat. İsrail'li Eren Eizen ve Amit Duvdevani tarafından 1996'da kurulmuş bir grup Infected Mushroom. Aslında bilmiyorum, trance ya da benzeri müzikler pek cezbetmediğinden grup mu demek doğru yoksa başka bir hitap şekli mi var bilmiyorum da öyle bir şeyler işte. (Oh be, amma sardı boka he!)

İlk keşfettiğim şarkıları Bust A Move oldu. Geçen yılbaşında tekilaların ardından açıp garip garip triplere girmiştik, eğlenceliydi. Sarhoş kafayla ya da başka herhangi bir kafayla daha etkili bir grup olduğunu söylemem gerek.

Sonra Birol, grubumuzun gitaristi, "Oğlum size hayvani bir şarkı dinleteceğim, götünüz düşecek" diyerek aynı grubun "Heavyweight" adlı şarkısını dinletti, inanılmaz bir şarkı. Dediğim gibi tavsiyelere pek açık biri değilim ama müzik zevkimin inanılmaz uyduğu (Last Fm kriterlerine göre değil) arkadaşlarım var, onları dikkate alabiliyorum.

Şef'in Listesi bu hafta bu gruba ayrılmış durumda. İyi dinlemeler diliyorum.