19 Kasım 2008

Şef'in Listesi: Hüsamettin Şağfıl

Konu bulamadım, dedim dayayım kendimce bir şeyler arşivden. Bir nevi Şef'in mutfağındaki karışık malzemeden yemek yaratması gibi. Aşure gibi bir tad verir mi? Göreceğiz.

Blonde Redhead tercihi konusunda da farklı farklı insanlardan teşekkürler aldım, bırakın ulen bu işleri asıl ben teşekkür ederim. Beğenilmesine sevindim. Blonde Redhead'i House MD'den öğrendiğimden mütevellit, yine dizilerden öğrendiğim şarkıların arasına bir kaç da sevdiğim gruptan ekleme yapıp oluşturdum bu listeyi.

İyi dinlemeler...

NOT: Gürkan istedi ki yüklediğim şarkıların listesini de yazayım, ileride bir gün bakınca şarkıları hatırlamak, "Ulan ne güzel şarkılar yüklerdi Daglıs" diyebilmek adına bir hamlede bulunayım. Hay hay, yazalım.

All American Rejects - Swing Swing
Autour De Luce - Les Promesses
Alien Ant Farm - Good
Barenaked Ladies - Pinch Me
Boston - More Than A Feeling
Butthole Surfers - Dracula From Houston
Cary Brothers - Blue Eyes
Cat Stevens - Here Comes My Baby
Cold War Kids - Hang Me Up To Dry
David Gray - Please Forgive Me
Ejectorseat - Attack, Attack, Attack
Everclear - Wonderful
Flunk -Spring To Kingdom Come
Jet - Are You Gonna Be My Girl?
Joseph Arthur - Honey and Moon
Keren DeBerg - Boy On TV
Keren DeBerg - See Ya Around
Korn - Word Up
Magic Numbers - Take A Chance
Matt Nathanson - Laid
Pavement - Spit On A Stranger
Pete And The Pirates - Come On Feet
The Pigeon Detectives - I'm Not Sorry
Queen & David Bowie - Under Pressure (Mixed Version)
Ryan Star - Last Train Home
The Atomic Fireballs - Man With The Hex
The Buzzcocks - Ever Fallen In Love
The Coral - Dreaming Of You
The Wallflowers - Into The Mystic
The Working Title - Beloved