18 Kasım 2008

Douglas'la: Olum Tutmaz Ama Tutarsa Var Ya...

Efendim malumunuz, bu hafta içi Dünya Kupası Elemelerinde tarrak gibi maçlar var. Hani haftasonu 1 maçtan- 2 maçtan yatanlar ya da parayı bulanlar ve hafta içine banko çakıp büyük paralar yatırmak isteyenler iple çektiler çarşamba gününü. Gel gör ki öyle bir fikstür çıktı ki "teamuağa goyyim yea bu ne!" denilesi, diyene hak verilesi. Hemen bu noktada ya tutarsa namlulu gerizekalı, sürprizin de sürprizi tutmayan kuponların ustası olarak bir el atmam gerektiğine karar verdik Gürkan'la. Daha doğrusu iğrenç tahminler yapmam için beni o zorladı, sonra da taslağa bakıp "Offf çok iğrenç lan ahahahaha" yazmayı bir görev bildi. Bugün sana ikinci selam yollayışım Gürkan, bu işte bir hinlik var. Neyse, bu iyiliği ilk ve son defa yapıyorum, tutarsa tuttu, tutmazsa hiç küfretmeyin bak. Gerçi oynayan olacağını sanmıyorum da, ya tutarsa? (İçini kurutur insanın bu ihtimal)

Hazırlık maçlarını ayıptır söylemesi, siktir ederek başlıyorum efenim;

231 - Bahreyn & Avustralya
Grubunun en güçlü takımı olan, biraz kassa anca Japonların zorlayacağı Avustralya 1.90'lık oranı ile adeta, saçma sapan sürpriz yapma, bak oran da iyi gel bana bas, diyor. 2

232 - Birleşik Arap Emirlikleri & İran
Olum Arapların ne zaman birleşip de adam gibi bir şey yaptıkları görülmüş? Bi git çay demle ya! Geleni geçeni almışlar, şu maçlara bak... Bu ne ya? Muhattap bile olmuyorum hocam, bırak bırak! 2

241 - Katar & Japonya
Japonlar eskisi gibi değil, Katar'ın ne yenisini ne de eskisini bilirim. O yüzden hemen bir baktım da Japonlar harbi eskisi gibi değil, Katar evinde iyi gözüküyor, beraberliğe yatan bir takım görüntüsünde. Bundan mütevellit Katar taraftar desteğini de arkasına katar diyerek Fanatik Gazetesi espirisi yaptıktan sonra maçın berabere bitebileceğini öngörüyorum. Yok artık diyenlere ise çifte şans oynamalarını büyük bir hödüklükle öneriyorum. 1/0

242 - Suudi Arabistan & Güney Kore
Malumunuz, Kurban Bayramı geliyor. Kore'de ise bayram mayram yok şu aralar. Yedeklerle çıkacaktır bu yüzden Kore, Suudi Araplar ise bayram öncesi bir hediye için tam kadro klasik Ya Allah! dizilişiyle sahada olacaktır. Suudi Arabistan, ya kore ya berabere yaya toure diyerek aptal bir Fanatik/Uykusuzluk sentezi espiri sıçtıktan sonra... 1/0

262 - San Marino - Çek Cumhuriyeti
Gelelim beni Bakırköy'e sevk ettirecek olan karşılaşma ve onun tahminine. Çek Cumhuriyeti tarafının maçtan önce San Marino'nun yüksek tirajli gazetesi La Gazette Della Mella'ya yaptığı açıklamada "Size 2 avans, top bizden başlar" dediğini gördüm. Rakibi küçümsemenin futbol için ne kadar tu kaka bir durum olduğunu bir yana koyup San Marino'nun kendi sahasındaki maçlarına bakıyorum hep 2 fark. Çek tarafında ise Kuzey İrlanda deplasmanında 0-0 beraberlik, Polonya deplasmanında 2-1 yenilgi, kendi sahasında Slovenya karşısında 1-0'lık galibiyet. Klişe bir adam olmak istemiyorum ama, nasıl koyduysak kendilerine gelememişler. Çek Cumhuriyeti kazanmak ister, istemekle olmuyor tabi. Çekler 2 atar, onu da Davor Suker atar ve handikaptan ötürü maç berabere biter. 5,50'de oran, yazmayanı s.ksinler diyor adeta. Sürprizse sürpriz hocu. Perşembe günü La Gazetta Della Mella'da "Nasıl da Çektik oradan 3 puanı!?" başlığı görürseniz "Lan bu salak herif demişti aslında. Deliye malum olmuş" dersiniz. 1/0

Not: Harbi kontrolden çıktım ya, biri dur desin. Bu ne mnkym! 1'e 170 veriyor lan!