12 Kasım 2008

Oğuz ile "Kaybetmeye Devam..."

Elde olmayan sebeplerden dolayı son 1-2 haftadır siz değerli bahisseverlere tahminlerimi ulaştıramıyorum. Bu süre zarfında kazandıklarınızı, beraber kaybedecez... Öncelikle bu hafta arası kimsenin iddaaya bulaşmamasını öneririm. Gerek yok arkadaşım. Böyle program mı olur, rezalet. He ben iflah olmaz bir müptezelim, illa oynayacam, oynamadan duramam diyenlere gelsin sıradaki kuponum.

234 Lask Linz - Sturm Graz:
Evsahibi ligde oynadığı son 5 maçını da kaybetmiş. Sturm Graz ise son 5 maçını kazandı ve şampiyonluk yolunda iddaalı bir takım konumuna geldi. İşin ilginç yanı 5 hafta önce bu takımlar aynı puandaydı. Lask Linz kötü gidişe bir dur diyecektir ama Sturm Graz karşısında olacağını sanmıyorum. İddaa'nın verdiği 2.10'luk oran güzel ama kupa haftasında pek maç olmamasından dolayı ben 2/2 oynamayı planlıyorum. "Hocu sen naaptın?" diyenlere de üst'ü öneririm. 2/2

235 Ried - Salzburg: Salzburg ise koy sepete. Maç başına nerdeyse 3 gol atan bir takım ki Ried'da boş takım değildir. Onlar da gol bulur. Bu maç çok rahat üst olur. Oran da fena değil. üst

244 Villarreal - Poli Ejido: Villarreal'e 5-0'ın rövanşında yemeden atılacak 6 gol yetiyor. 6 gol için kasarlar mı bilemem ama kendi sahalarında da yenemezlerse şu takımı, piiiiiii... 1

255 AZ Alkmaar - PSV Eindhoven: Şu maç bir kupa maçı değilde lig maçı olsaydı hiç düşünmeden Alkmaar'a basardım. Fakat bu bir kupa maçı. Bu yüzden düşündüm. Hala Alkmaar'ın kazanacağını düşünüyorum. 1