23 Ocak 2009

22 Ocak 2006

Bundan tam üç sene önce, gün boyunca ve haftalarca Kobe Bryant konuşuldu. 22 Ocak 2006'da Toronto'ya karşı tek başına 81 sayı atarak Wilt Chamberlain'den sonra bir maçta en fazla sayı atan ikinci oyuncu oldu. Aylar önce NBA TV'de tekrarını izlediğimde günü gelir bloga koyarım demiştim ama unutmuşum, ESPN hatırlattı. Resim de, üç yıl önce ESPN'in anasayfasından.

23 Ocak 2006, Toronto-Lakers maçı olduğundan izlenmez diyerek güzelce uykuya yatıyorum ama sabahın bi vakti uyanıp bir göz atıyorum. Kobe, yavaş yavaş 81'e gidiyor. Pivot dergisi henüz kapanmamış ve ben de editör asistanlığı yapıyorum. Dergiyi ayın 1'inde raflarda olması için matbaaya vermemize bir, bilemediniz iki gün var. O ay hazırlanan yazılarda da çoğunlukta Kobe'nin Dallas'a attığı 62 sayı yer alıyor. Yazılar editlendi, yeni yazı yazıldı, tasarımlar yapıldı... Kobe, eyvallah dayı, bunları bana güzel bir anı olarak bıraktığın için...