19 Ocak 2009

Şef'in Listesi: Anlamazdıııın Anlamazdıııın

Marc Aryan (1926 - 1985)

Lan iyi ki Çağan Irmak yine salya sümük bir film yaptı. Birden herkes nostalji kesiliverdi...

Bakıyorum her yerde "Anlamazdııııın anlamazdııııın" melodileri. Telefonlarda, bir yere oturdun mu mekan müziği, televizyonda. Hadi annem babam yaşındakileri anlarım, onların anıları falan depreşir de aga genç nesil olarak biraz bokunu çıkarmadık mı? Bundan iki ay önce sen bu şarkılardan anlamazdııın, anlamazdın...

Ha ama hevestir, hoşuna gitmiştir. Böyle düşünerek, biraz iyi niyete vuruyorum şu noktada, nostaljik şarkılardan bir derleme yapıyorum elimdeki geniş nostalji arşivimden.

Bu liste de pek sayın Berk Gürçay'a armağan olsun.

MÖNÜ
  1. Dario Moreno - Her Akşam Sarhoş
  2. Hümeyra - Sessiz Gemi
  3. Ayten Alpman - Ben Böyleyim
  4. Atilla Atasoy - Bir Gün Beni Ararsan...
  5. Tanju Okan - Gözünde Yaşlarla
  6. Modern Folk Üçlüsü & Tanju Okan & Nilüfer - Kim Ayırdı Sevenleri?
  7. Timur Selçuk - Sen Nerdesin?
  8. Semiramis Pekkan - O Karanlık Gecelerde
  9. Esmeray - Unutama Beni
  10. Marc Aryan - Dünya Dönüyor
  11. Bora Ayanoğlu - Güller Ve Dudaklar
  12. Yaşar Güvenir - Sensiz Saadet Neymiş?
  13. Yeliz - Bu Ne Dünya?
  14. Tanju Okan - Koy Koy Koy
  15. Nejat Yavaşoğulları - Yalnız Kalma Bu Dünya'da
  16. Şehrazat - Kelebek
  17. Ajda Pekkan & Tanju Okan - Hancı