08 Ocak 2009

7 Milyon Daha...

Beşiktaş'a 7 Milyon TL borç daha vererek alacaklarını 59 Milyon TL'ye çıkardı Demirören. Beşiktaş'ın başına tefeci mi yoksa yardım meleği mi olacak? Bilinmez, gittiği gün görürüz bunu da gidişat pek melek yolunda değil gibi... Ha?

O 59 Milyon TL hangi dönemler arasındaki borç bilemem. Hani, sırf başkanlığı mı yoksa yönetimde olduğu günlerden verdikleri var mı araştırmadım da başkan olduğu dönemde kulubün kasasına girenlere bakıyorum, uhh... Başarılara bakıyorum, ı-ıh... İyi futbol, taraftarı kesmiyor... Elle tutulur kaç oyuncusu var? Benim gördüğüm Delgado, Zapo, Ekrem Dağ... Başka da yok gibi... Var mı?

Peki... Zaten asıl merak ettiğim nasıl bir pohpohlamadır, nasıl bir "Valla başkanım, başkansınız diye demiyorum ama on numara başkansız" demeye getirmeci yancılıktır bu? Bence kendisi kötü bir başkan olduğunu anlayamayacak kapasitede değildir, farkındadır da acaba diyorum başka bir şeyler mi var bu işin altında?

Neyse... Haddime değil, sporla alakalı olarak çok bile yazdım. Haberini okuyunca yazasım geldi, bir anlık isyan gibi.