27 Ocak 2009

Semih Juve'ye!?



"Ben takımımdan ayrılmak istemiyorum. Tam 9 yıldır bu formaya hizmet ediyorum ve bundan dolayı da çok mutluyum. Yine de büyük konuşmak istemem. Eğer Juventus astronomik rakamlara çıkar ve bonservisim için kulübümle anlaşırsa, kulübüm maddi olarak büyük bir çıkar sağlarsa transfer gerçekleşir"

-Semih Şentürk

Ben Semih'in yerinde olsam bir dakika beklemez giderdim. Fakat tabi ki sözleşme yenilediği için şu an bu mümkün değil, en azından bu kadar kolay bir şekilde mümkün değil. Juventus'un Semih için ödeyeceği bonservisin yüksek olacağından emin değilim ya da Semih'in yüksek anlayışını merak ediyorum. Beşiktaş olsa 10 Milyon Dolar + 3 Futbolcu verebilirdi de burada Juventus'tan bahsediyoruz. Her gördüğün siyah-beyaz'ı Beşiktaş sanmanın alemi yok.

Juventus olmasa bile Semih'in bu takımda kalması kendisini harcamaktan başka bir şey değil. "Oturduğum yerden kazanıyorum aga, iyi böyle" diyecek bir arkadaşa da benzemiyor Semih. Oynamak istiyor, oynamadığında ise daha çok çalışıp o formayı kapmak istiyor. Benim gördüğüm bu. Ama bu çocuk ağzıyla kuş tutsa kimseye yaranamıyor.

Geçen seneki performansı ve Milli Takımda yıldızlaşmasının ardından Aziz Yıldırım başta olmak üzere tüm Feneğbaaaçe zamiası kucaklamıştı Semih'i. Belli oluıyor ki kucaklamakla kalmayıp oturtmuşlar da! Yedek kulübesini kastediyorum tabi ki. Sürekli hakkında, en son Kezman'ın ta Fransa'lardan çığırdığı, "Hocalara karışıyor, kadro kurulumuna karışıyor, küfürler edip aşağılıyor. İyi bir başkan ama olduğundan fazlası olmaya çalışıyor." gibi eleştiriler çıkan Aziz Yıldırım, kendi öz çocukları Semih'i es geçiyor gibi. Belki de "Veririm yıllık 1.5 Milyon sesini keser bizimkisi" diye düşünüyordur. Tabi ki bu dediklerim hakkında çıkan bu eleştirilerin doğru olma ihtimali üzerine kuruludur.

Sakatlanması tabi ki talihsizlikti, form tutamamış da olabilir daha ama Semih bu takımda hiçbir zaman hakettiği değeri göremedi, böyle giderse de göremeyecek gibi. O sebepten, bence ilk fırsatta Juventus ya da başka hangi takım olursa olsun gitsin. Gitsin de futbolunu seyredelim biraz da... Mizacını, çehresini bol bol gördük zaten. O da biraz ilgi görsün, değer verilebileceğini anlasın.

Hadi Kezman da gol atamazdı falan ama aralara sarkar, pres yapar ve şov için de taça çıkan topa kayarak alkış almaya çalışmazdı. Kritik maçlarda da değerli golleri vardır. Kezman için; "Az ama öz gibiydi ucundan, diyebiliriz. Güiza için ne deriz onun hakkında hiçbir fikrim yok.

Mehmet Demirkol'un bugün Milliyet gazetesinde çok güzel bir Fenerbahçe tahlili var. Gazetesi olanlar oradan okuyabilir, olmayanlara da buradan okuyabilir. Belki de Semih'in neden gitmesi gerektiği burada yazıyordur. Gerçi çok sebebi var da...

Kaynak: NTVSpor