26 Ocak 2009

Şef'in Listesi: Adanmış Şarkılar

Anket sonuçlarını göre aslında bu 2. hafta listemi yeni bir gruba ayırmam gerekiyordu ama daha ilk haftasından es geçiyorum bunu. Es geçmek zorunda kalıyorum da diyebiliriz aslında. Zira hem elimde/bilgisayarımda yeni bir grup yok hem de bu karışık listeyi yapmak istedim.

Bu haftaki listeyi sanatçıların birilerine adadıkları o güzel şarkılara ayırıyorum. Diğer işlere nazaran sanatla uğraşan insanlar duygularını daha çok ortaya koyuyorlar, bu aşikâr. Bu duygu yoğunluğu içinde ölüm ve aşk en önde gelenler. Bu tür adanmış şarkılara da diğer şarkılara nazaran daha fazla duygunun katıldığını düşünüyorum, ne kadar doğrudur düşüncem bilmem.

İyi dinlemeler diliyorum...

MÖNÜ

  • Puff Daddy & Faith Evans - I'll Be Missing You (Notorious B.I.G.)
  • Grup Vitamin - İstanbul'da (Gökhan Semiz)
  • Pink Floyd - Shine On You Crazy Diamond (Syd Barrett)
  • U2 - Walk On (Aung San Suu Kyi)
  • Elton John - Candle In The Wind (Prenses Diana)
  • Chris Cornell - Wave Goodbye (Jeff Buckley)
  • Metallica - To Live Is To Die (Cliff Burton)
  • Sezen Aksu - Yol Arkadaşım (Onno Tunç)