07 Ocak 2009

Şef'in Listesi: What The Fuck Is Going On There?


İlk başladığımız zamanlarda bir kere üstüme aldım, bir daha hep öyle gitti Şef'in Listesi muhabbeti. Güya Mert ile beraber yapacaktık (Ne oldu lan Mert? :P) ama o da bulaşmayınca tek başıma götürmeye çalıştım. Sonra Kubican aramıza katıldı, "Nedir bu Şef'in Listesi olayı Daglıs?" dedi, anlattım. İlk duyuru bu, artık bundan sonra iki hafta Kubigül, iki hafta da Douglas olmak üzere Şef'in Listesi hazırlayacağız.

Uzun süredir bir Şef'in Listesi de bu kadar ilgi görmemişti. Yanılmıyorsam en son -bildiğimiz kadarıyla, o zaman anket yoktu tabi- Brit Pop/Rock türünden bir liste yapmıştım o ilgi görmüştü. Şayet şıkta "Douglas da kimmiş lan?" var diye oy verilmediyse Kubisu Travis'le almış başını gitmiş. "Douglas da kimmiş lan?" var diye işaretleyen olduysa, kusura bakmasın bırakmaya niyetim yok hehehehe. Kubileylimley ile geçen hafta yeni gruplar ya da bilinmedik gruplar tanıtalım diye anlaşmıştık ama iki haftada da böyle gruplar bulup çıkarmak da kolay olmuyor.

Yeni bir anket hazırlıyorum üstteki anketin alt tarafına, sizlerin de görüşünü almak için. Böylelikle Şef'in Listesi'ni biraz daha interaktif hâlâ getiririz madem bu kadar ilgi var.

Saygılar, sevgiler...