18 Ocak 2009

Zehir Zemberek

Genç Subaylar'a transfer olduğum gün çocukken kurduğum hayallerin gerçek olduğunu söylemiştim. Ben doğuştan genç subayım. O gün söylediğim bu sözler güdümlü medyada alay konusu olmuştu. Çocukluk fotoğraflarımı bulacağım dedim, buldum. Ben sözümün eriyim. O zaman "Fenerli Emre" benzetmeleri yapan gazeteciler şimdi ne yüzle çıkacaklar insanların karşısına. Böyle iftira haberlerle hiçbir yere gidemez Türk medyası. Adam gibi adam olacaksın önce. Biz rakiplerimizden çok hakemlerle, medyayla mücadele eder duruma geldik. Ama şimdi bir bir susturuyoruz hepsini.

O zor günlerde bana sahip çıkan takım arkadaşlarıma teşekkür ediyorum. Çok güzel bir hava yakaladık burda. Takıma adapte olmakta hiç güçlük çekmedim. Birbirimizin eksiklerini çok iyi kapatıyoruz, herkes görevinin farkında. Ben de hocamın bana verdiği görevi layıkıyla yerine getirdiğime inanıyorum. Bu takımın bir geçmişi var, ben de bu köklü camiaya layık olmaya çalışıyorum.

-Bahriye Subayı Doodah, Ankara