30 Ocak 2009

Öyle Değil Evladım, Böyle: "Dat diri dat dat Dat diri dat dat Daaaaa dat!"

"Sayın Peres, benden yaşlısın... Sesin yüksek çıkıyor. Suçluluk psikolojisinden olmalı. Siz öldürmeyi iyi bilirsiniz."

"Tepkim İsrail halkına ve Peres'e değil, moderasyona..."

Aynı ağızdan iki çelişkili açıklama, bunu geçiyoruz...

Fotoğraflardan bir ayrıntı. Tek tip dövizler, tek tip bayraklar. Türk Bayraklarını demiyorum elbette. Türk Bayrağı ile birleştirilmiş Filistin Bayrakları... Üç saatte böyle iyi bir organize, böyle bir şov. Metro seferleri saat 03.00'a kadar uzatılmış. Sana bana yapmazlar bu kıyağı, dikkatini çekerim. Takdire şayan bir başarı.

Ulan ben de evde düşünüyorum günlerdir.
Önce bir Deniz Feneri vardı, Almanlar bas bas bağırıyoru oradan. Olayın merkezi Türkiye diye...
E kriz geldi sonra... Güya teğet geçecekti, g.tümüze kadar girdi. Issız Adam'dan devşirme İşsiz Adam t-shirt'ü giyenler peydah oldu. Mizaha vuracak kadar içimize işledi kriz yani.
Sonra?
Bunlar birden kayboldu abicim,
Ergenekon astroid gibi düştü ve ne varsa yok etti gündemde...
Eee?
İsrail Gazze'ye girdi.
Arap arabı savunmuyor da, biz birden insan hakları savunucusu kesildik.
Hayır, elbette savunalım. Ortada bir insanlık suçu var ama, araplar Kaka'ya 150 milyon dolar verirken Gazze'ye sümüklerini atmıyorlar.
Hani şu bizi sırtımızdan vuran araplar.
İngilizlerle iş birliği yapan, Lawrance'ın piyadeleri...
Diyorum ki, Yüzüne tükürüp üstüne para versen sesini çıkarmaz.
Bir kez daha onları savunuyoruz ama onlarda kıpırdayan yok.
Sonra?
E Filistin'de Türk vatandaşları var.
Burada hastahaneye gidip Filistinli'ye dert sormakla bitmez.
Hangi kanaldı hatırlamıyorum, kadının biri bağrınıyordu;
"Bizi konsolosluktan arayıp -çıkın ülkeden çabuk- dediler. Nasıl çıkalım? Ne yapalım?"
Ulen?!!
Ben merak ediyorum oradaki Türk vatandaşlarının akibetini mesela...
Mesela bir başka Nazım şiiriyle de onların akibetine dair bir açıklama getirilsin bana...
Mesela başbakan hastahanede onları ziyaret etsin, başlarını okşasın...
Mesela "Orada da vatandaşlarımızın yanında olduk. Güvenliklerini ön planda tuttuk" desin.
Oradaki benim anam, babam, akrabam, arkadaşım olamaz mıydı?
Olabilirdi...
Orada Türk olduğuna göre,
Birinin de anası, babası, akrabasıdır elbet.
Açıklama niye yok?
Ufak da olsa,
Küçük puntolarla da olsa,
Neden?
Ya da neden yaralı taşınırken Türkler de ilk anda getirilmedi?
Geçti tabi bunlar...
Sonra?

Bayraklar, dövizler...
Valla helal olsun olayı takip eden partililere...
Döviz girişi anında sağlanmış, olay yerine de yüklü miktarda aktarılmış.
Sonra?
%52
Allah bereketini bol versin canım kardeşim.
Demokraside %100'ü de görmek ister bu gönül.
Katlana katlana büyür inşallah.
Tü tü tü maşallah
.
Ha düşünüyordum ben işte evde öyle kendi başıma...
Yahu bir ara öyle bir hâldeydik ki haberlerde ünlülerin götü bacağı gösterilir olmuştu...
Televole'de değil ha!
Ana Haber Bültenlerinde...
Amma bereketlendi lan ortalık birden, ne oldu ki?
Dedim...
Dank! etti.
Seçimler yaklaşıyor lan...
Bakalım bir hafta sonra neler olacak.
Gerçek zamanlı dizi;
S08 E12