10 Şubat 2009

Sam Big Çensıs

Az önce Brezilya - İtalya maçının ilk yarısını seyrederken gözüme çarptı bir alt yazıda... Diyormuş ki Fatih Terim;

"İspanya karşısında kaybetsek de oynayarak kaybedeceğiz ki bunu aklıma bile getirmiyorum..."

Eğer alt yazıya geçirilirken NTVSPOR bir hata yapmadıysa Sayın Fatih Terim'e (Hoca desem bizim Fatih Hoca üstüne alınır diye bu kadar resmiyete döktüm. Yoksa kankayız kendisiyle.) bir iki tavsiyem olacak kendi çapımda.

"İspanya karşısında kaybetsek de oynayarak kaybedeceğiz ki bunu aklıma bile getirmek istemiyorum."

gibi bir şekilde olabilirdi bu cümle. Orijinalinde mantık hatası mevcut. "Madem bunu aklına bile getirmemiştin, nasıl bu cümleyi kurdun hoca?" derler adama...

Amacım eleştirmek falan değil. Koskoca Fatih Terim'e Türkçe dersi vermek de değil ki saygı duyulması gereken bir insan, sevmesem de saygım var kendisine karşı ama o cümle saçma geldi. Hani diyorum biraz daha mevkinin gereği olarak seçerek konuşsak da okazyonlara mahal vermesek...

Görürsen buraları bi' düşünürsün hocam. Olmadı dert değil zaten.

Bu arada Brezilya'da yeniyor 2-0 ha... Ahım şahım bir maç olmuyor ama goller güzel. Elano'nun da direği sıyıran bir şutu var ki... Şu direği sıyıran top lafı da spikerlerden dolandı ağzıma. %100'lük gol kaçtı gibi bir şey bu be! Direği sıyırmasa ne olacak arkadaş? Direğe vuracak... Yarım gol mü yazıyorlar direğe vurunca?..

Hocam ne hâle soktun beni de akşam akşam...