18 Şubat 2009

Where The Legend Is Born

Şu kapağın üzerinden bile 6 yıl geçmiş. Bu hafta sonu, All-Star sağolsun NBA TV ekranlarında eski maçları izleme şansı edindim. Jordan'ın Jordan olduğu yılları kaçırmış biri olarak en azından Washington formasını gydiği dönemi doya doya yaşamaya çalışmıştım. Maç gecesi, geyiğe vuraraktan "Abi, Jordan da 46 yaşındaymış, bir daha dönmez artık." demiştim. Amerika saatiyle, bugün Jordan'ın 46. doğum günü. Kubilay ile tüm gün, muhabbetin arasını süsledi Jordan videoları. 2003 All-Star maçını izledim bugün. Marion'ın üzerinden attığı fade-away jumper'da tebessüm ettim... Gittim youtube'da Mariah Carey'nin renk kattığı devre arası konuşmasını izledim, dakikalarca alkışlandığı; gözlerim doldu... Sezonun ve kariyerinin son maçı olan Sixers maçının başlarına baktım, deplasmandaki. Philadelphia halkı dakikalarca ayakta alkışladı... Yetmedi sonunu açtım, yine dakikalarca alkışlıyor taraftarlar... Mutlu yıllar Jordan, mutlu yıllar efsane...