13 Şubat 2009

Modern Zaman Zırvalamaları #4: Ütopik

Sevgilimsen sevildiğini bileceksin,
Seveceksin de...
Sevemiyorsan uzatmayacaksın,
Uzatacaksan git saçını falan uzat, banane!
Hâlden anlayacaksın.
Kıskançlık krizlerine girmeyeceksin,
Surat asmayacaksın karşımda.
Surat asacak birini istesem,
Babama notlarımı gösterirdim ben.
Ya da ne bileyim gelecek planlarımdan bahsederdim...
Güzel olacaksın,
Bakımlı olacaksın her daim.
İyi giyineceksin,
İyi öpüşeceksin...
Kibar ve zarif olacaksın,
Laubali hareketlere gerek yok.
Oturmasını, kalkmasını bileceksin.
Sabaha karşı NBA maçı izlettirmeyeceksin,
Yatak daha cazip gelecek.
Yalnızlığı sevmediğimi de bilmelisin mesela,
Yanında durayım, beraber yürüyelim...
Aynen bunu diyeceksin.
Hoşuma gideceğini tahmin edeceksin,
Hoşuma gidecek...
Hadi yürüyelim... diyeceğim.
Beni inandıramazsan,
Kafama silah dayasalar kalkmam buradan!
Yol göstereceksin,
Tutup kolumdan yoluna çekmeyeceksin...
Beğenirsem yürürüz,
Beğendiremezsen,
Bacaklarımdan asıp çatıdan sallandırsalar umursamam!
Öyle cezbedeceksin ki beni,
Aptala vurmalıyım kendimi.
Senelerce yattığı kadınları üç ekleyip beş çıkarıp,
Arkadaşlarına caka satarak anlatan adamı daha adam edeceksin.
Elimde çiçek kapına dayanmalıyım,
Alıp kafama vurmalısın.
Bu kadar mı?
Demelisin bunu...
Sınırlarımı zorlatmalısın,
Seni mutlu etmeliyim.
Seni mutlu ederken,
Kendimi de hesaplamalıyım.

Buruşuk,
Osuruğunu tutamayan bir ihtiyar olduğumda
Hayata küstürmeyeceksin beni...
Sen buruşmamalısın,
Yüzün eskisi gibi olmayacaksa da güzel kalmalı.
Ulan bu hâlimle bile seviyor beni,
Dedirtmelisin bunu...
Kefenliğin hesabını yapacak kadar cimrileştiğimde,
Üç ayda bir olacak sevişmemize ambargo koymalısın,
Gezdir torunlarını, kızını ara sor bazı bazı...
Ununu eleyip, eleğini asma ihtiyar. Zaten bir ton işim var.
Demelisin bunu...
Benden önce ölmek aklından bile geçmemeli,
Nefes alışlarımın ve kalp atışlarımın,
Uzağa kanıp, yakına aldanışarımın
Bir saatin üç saate uzanışlarının başladığı zamanda,
Derdime dert katmayacaksın kadın...
Tülbenti başına dolayacak,
Arkamdan ağıt yakacaksın...
Eş, dost akraba dolacak evimiz.
Üç gün sonra yalnız kalacaksın...
Yedi gün sonra dua istemem,
Resmime bakıp beni anacaksın.
Kırkımda mezarıma rakı bırakacak,
Gelinimize takı takacak,
Torunlarımıza karı bakacaksın.
Dünya'da mutlu ettirmiştin,
Mezarımda da rahat uyutacaksın kadın...
Gün gelecek,
Yanıma uzanacaksın...
Mutlu olacaksın...