11 Şubat 2009

Benim İçin Vikipedi Bitmiştir!

Ne için Vikipedi'de Arsenal sayfasına girdim hatırlamıyorum. Artık başka bir yazı için araştırma mı yapacaktım yoksa yanlışlıkla mı girdim ya da başka bir şey mi bilmiyorum ama şu sayfada öyle bir şey gördüm ki birden bire bir sevinç kapladı içimi.


Aaaa! Arsenal'de Türk oyuncu! Wenger'in gözlemcileri acaba nerelerden buldu da çekti çıkardı bizim çocuğu diye düşünürken Google'da bir aratayım dedim... Gel gör ki Facebook dışında hiçbir yerde adam akıllı bir Evren Bilgin bilgisine ulaşamadım. Bir de şöyle bir şey çıktı ki evlere şenlik...

31 yaşında, finans sektöründe çalışan, evli ve çocuk sahibi, yemek yapmaktan büyük keyif alan ve bu keyfi sevdikleri ile paylaşmak için dünya aleminden bloglar alemine de transfer olan ve burada çok güzel dostluklar edinen bir yemekseverim.

Ee böyle bir şaka yapacak karaktere sahip biri de değil gibi blogda kendi hakkında yazdıklarına bakacak olursak... İyice şüphe düştü içime, gecenin bir yarısı kudurdum bak! Uyuyamam!

Sonra tabi ki Wikipedia'ya uğramak şart oldu. Fakat oradaki kadrolarda da böyle bir isim yok. Çıldırmamak elde değil! Kiralıklara bakayım diyorum ama kiralık listesinde de böyle bir isim yok.

Yani bilemiyorum Vikipedia nasıl bir işleyiş ile ilerliyor. Moderasyonu, Eksküğüz miee!, ne şekilde işliyor ya da girilen bilgiler nasıl denetleniyor... Ama orası bile afedersiniz ama bu denli t... oğlanı konumuna geldiyse bırakıp gidelim arkadaş. Zaten tadı yoktu, iyice b.ku çıktı.

Bak nasıl canım sıkıldı gece vakti. Kimdir bu Evren Bilgin? Hangi Evren Bilgin burada söz konusu olan Evren Bilgin'dir? Gerçekten Arsenal'de yok böyle biri değil mi? Yoksa ne işi var kardeşim orada, uyuyor mu moderatörler!? Bırrrrrrrak ya! Benim için Vikipedi bitmiştir arkadaş...