11 Şubat 2009

Bana Güzelinden İki Gol Atabilir Misin Abidin?



Bir alta bıraktığım yazının sonunda da belirttiğim gibi çok heyecanlı bir maç olmadı. Fakat goller çok güzeldi... Özellikle Robinho'nun golü takdire şayan bir gol oldu, Pirlo golde adeta al da at dedi. Elano'nun golünde de atağın hazırlanışını ve işlenişini de ısırasım geldi ne alakaysa...

İtalyan savunması pek bir delioğlan modundaydı bugün. Bunun yanı sıra İtalya'nın sayılmayan iki golü vardı. İlkinde Pirlo'nun harika asistinde Grosso'nun içeri doğru deptiği gol ki ofsayt gerekçesiyle sayılmadı. Bana sanki ofsayt yokmuş gibi geldi ama Puff Daddy McGiven; "Olmaz olur mu, apaçık ofsayt!" diyince susmak düştü bana da... İkinci golde kamyondan gelen karpuzu kucaklayan manav gibi topu önüne alan Toni'nin çakallık çabasıydı iptalin sebebi. Yutar mı delikanlı yorkshire çocuğu Howard Webb?

İkinci yarıda Gilardino yerine Toni'nin girmesi forvet hattında İtalya'ya güç kattı ve hareket getirdi getirmesine ama Toni de iyice Güiza'ya bağlamış arkadaş. Kale dibinde bomboş kaleye depikleyeceksin topu, kaleci ters yerde... Öyle bir vuruyorsun ki kaleci dönüp çıkarıyor topu çizgi üzerinde.



Ya anlatayım anlatayım diyorum, ben bu futbol yorumunu yapamıyorum arkadaş. Nerede analiz? Brezilya şu sistemle çıktı, İtalya böyle oldu... E tabi böylelikle anasını ağlattı Brezilya. Soldan bir depar, o sırada planjon! Rossi'nin geçen haftaki performansı, Adriano'nun üç hafta önce attığı gol falan filan. Ancak böyle seyirci modunda cik cik ediyoruz Gürkan'a maç hakkında yazıya söz verince. İlginç şeyler söyleyeyim desen, iki gol de ilk yarıda geldi ve iki golü de İngiltere'deki mücadelede City'nin Brezilya'lı oyuncuları attı, dersin en fazla onu da söylediler zaten maç içinde bin defa. Zaten şu an özetler için gezindiğim sitelerde bile yazmış herkes aynı şeyleri. Nerede işin ilginçliği?

Bu kadar hevessiz olmamın bir sebebi de umduğum kadar güzel maç olmaması... Çok koftidendi, nihayetinde hazırlık maçı ama işte insan Brezilya ve İtalya adını aynı versus'ın sağ ve sol tarafında görünce bambaşka bir maç bekliyor. Sağlık olsun...

Goller yazının arasında, özet aradım ama bulamadım. Bir kaç güzel pozisyon da vardı aslında... Artık gecenin ilerleyen saatlerinde bulursam yazıya sonradan eklerim. Zaten NTVSPOR verdi maçı...