14 Şubat 2009

Bir Romanée Conti '97, İki Kamış...


Bekledim bekledim eşitlik bozulsun diye ama olmadı. Oy 38'e dayandı, yazı öteki sayfaya kaydı kayacak artık sonlandırmak gerek...

Erkek dergilerinde yazar olsaydım, ki bu çok büyük bir bela demekti sanırım takipçileri için, herhalde; "Zuhal Olcay seçenler doyuma ulaşmış, Sharon Stone seçenler ise forma numarası 31 olanlar" gibi bir yorum yapardım. Anketten karakter tahlili... Ama korkulacak bir şey yok, ne o tür dergilerde yazar konumundayım ne de böyle bir kategorize düşünceye girecek değilim bir anket sonucuna göre.

Oyum Zuhal Olcay'a idi... Zariflik benim için daha önemli. Kaldı ki seksapel için seçecek olsaydım da yine Zuhal Olcay'a giderdi oyum. Tabi ki Sharon Abla efsanedir... Basic Instinct 3 bekliyoruz artık bir 60 yaşına geldiğinde.

Forumu takip edenlerin %47'si Zuhal Olcay, %47'si Sharon Stone, geri kalanı ise CHP demiş. Baykal; "Bu hiçbir şeyi açıklamaz. Geri kalan yarısı bu kadınları tercih etmiyor!" der mi acaba? Bahçeli'nin ip fırlatma ihtimalini sevdim. Al bir de buradan yak şimdi.