12 Şubat 2009

Modern Zaman Zırvalamaları #3: Oldu Bitti


Canım nikotin çekiyor...
Patlıcan yiyecek hâlim yok ya bunun için! Lâf işte, canım sigara çekiyor...
İçmeyen için bunu anlamak zor.
Anlatmaya çalışmak da bir kadına ofsayt anlatmak gibi!
Demek isterdim ama bazı erkeklere göre daha iyi anladıkları kesin...
Canım nikotin çekiyor...
Kadın asabımı bozdu gece gece yine!
Neymiş?
Yarın mutlaka buluşacakmışız!
Olur! İkinci bir emre kadar arayıp sormayız yine birbirimizi...
Biz de burada baş çavuşun eşeği bile olamayalım!
Osuruk muamelesi görelim...
Buluşamayız dedim lan!
Söyledim abicim bu sefer yüzüne,
Aynen böyle, dobra dobra!
Kafasına göre buluşalım,
Kafasına göre arayıp sormasın
Ondan sonra kızınca triplere bağlasın.
Aynen söyledim abicim,
Çatır çatır anlattım!
Eğer beni seven kadınsan,
Düşüncelerime değer vereceksin...
Vallahi dedim!
Garibanın sümüklü mendili miyiz?
Nedir bu asabiyet? diye soruyor bir de ondan sonra...
Canım nikotin çekiyor, dedim
Canım nikotin çekiyor...
Her gece bu saatlerde apartmanın arkasına iki üç tane araba yanaşıyor...
Kendimden bile gizli içtiğim sigaradan tad alamıyorum...
Her gece bu saatlerde ben sigaramı içerken,
O arabalar çalışıyor!
Failim olacaksa meçhul kalmamalı...
Gerçi benim için gelmiyorlar.
Bir kız gidiyor yanlarına,
Artık ne yapıyorlarsa bir süre sonra dağılıyorlar.
Sigaramdan tad alamıyorum,
Yetmezmiş gibi bütün gün camda,
Leş leş sigarasıyla,
Mahalleyi gözleyen deli amcalar gibi hissediyorum.
Pis! Nasıl pis bir duygu!
Canım nikotin çekiyor...
Ağza alınmayacak küfürler ediyorsun sinirlenince dedi,
Dileyen anal yollardan alabilir küfürlerimi, dedim.
Benim kadar pişkinini görmemiş,
Öyle diyor ve sahayı terkediyor küçük prenses...
Çiğ sunsak kendimizi, tükürür mundar ederdin...
Bilmiyoruz sanki!
Canım nikotin çekiyor...
Severim Bukowski'yi, yarattığı havayı severim...
Godoşluğun önde gidenlerinden kart zampara,
Görsem suratına tükürürdüm ama severim Bukowski'yi...
Puştluğun bayraktarlığını yapmış, küfürbaz herif Bukowski!
Yanaşıp da bir dal sigara istese öcü sanar kaçarım,
Ama sever, sayar, diğerlerinden ayrı yerde tutarım Bukowski'yi...
Sokaktaki evsizlere birer kalem ve defter versek,
Aslında bizde de vardır...
Belki de bir çok Bukowski,
Bizim desteğimizi bekliyordur!
Ama s... et arkadaş,
Ne gerek var?
Zaten canım nikotin çekiyor...