23 Şubat 2009

Kaptan Bülent

An itibariyle Galatasaray'ın başına daha önceden takım için çok emek vermiş bir topçu Bülent Korkmaz getirildiğini öğrendim. Yönetimin bugüne kadar yaptığı teknik adam seçişlerinden hiç memnun olmadım neredeyese ama bu son seçim gayet yerinde göründü bana. En azından yine takımın başına Feldkamp veya Hagi'yi getirmediler. Çok şeylerin değişeceğini umarak yapılacak bu tarz bir ters hareket takımın kadrosundaki yıldızların takından ayrılma sürecinin başlangıcı olacaktı bence.


Öncelikle takımın başına Türk teknik adam getirmek çok önemli, iletişim problemlerini çoğunlukla ortadan kaldırmak adına yani. Bunun yanında ligi tanıyan, bu lige senelerini veren, sadece Süper Lig değil Avrupa arenasında da gayet tecrübeli olan Korkmaz'ın teknik adam olarak da, az da olsa pişmiş olması gayet olumlu. Geçen sene 6 maçta 18 puan toplayan Cevat Hoca ve tecrübeli Türk oyuncular -ki bunların başını Kral Hakan Şükür çekmekteydi- sayesinde şampiyonluk gelmişti. Bundan hiç ders almayan yönetim malesef sene başında "Alman olsun çamurdan olsun." mantığıyla getirdiği Skibbe'nin üstüne bir de tükürdüğünü yalayarak Feldkamp'ı koydu teknik danışman sıfatıyla kadroya. Çok lazımdı sanki... Bugün Sivasspor'un ligde fırtına gibi esmesinin sebebi Bilica mı Balili mi sanki? Bülent Hoca elbette...

Neyse, çok dağınık oldu biliyorum ama işin özünde şunu söylemek istiyorum. Bülent Korkmaz gibi alternatifin varken önce bu adama şans tanımalısın camia olarak. Sene başında Skibbe geldiğinde Bülent Korkmaz'dan daha çok kimse üzülmemiştir. Adam her türlü mecmuaya demeç verdi "Bana şans vermelerini beklerdim." diye. Scolari falan gelmeyecekse bu takımın başına, Bülent Korkmaz gelmeliydi. Canı gönülden kaptana başarılar diliyorum. Ertuğrul Sağlam'a da saygılarımı iletiyorum. Ne güzeldi sizi sahada izlemek.