25 Şubat 2009

Reach Out And Touch Me!



Hillary Duff'ın klibini gördüm geçen gece televizyonda. Nakarat kısmı bir yerden tanıdık geldi, şarkı dilimin ucunda ama çıkaramıyorum... Kafayı sıyırmamak adına Reach Out and Touch Me olarak Google'ladığımda karşıma çıkan sonuç bana; "Heeee, tabi ya..." dedirtti. Depeche Mode - Personal Jesus tabi ki...

Açık konuşmak gerekirse; "Hillary bittin kızım sen! Nasıl çalarsın böyle muazzam bir şarkının nakaratını!" diye diye sinir harbi içerisinde verip veriştirmek için oturdum yazının başına ama işin aslı tabi ki öyle değil. Personal Jesus örnek alırak yapılmış şarkı, Dave'in haberi vardır elbet mevzudan.

Son zamanlardan hatırladığım, Madonna da Hung Up şarkısının altyapısını genelde bu tarz işlerde parçalarını kullandırmayan ABBA'nın Gimme Gimme Gimme! şarkısından almıştı. Cover çılgınlığı, savaş karşıtı albüm çıkarıp sağa sola laf sokayım kıpırtısından sonra yeni bir moda doğuyor olmasın?

Hillary'nin güzelliğine de hakkında yazı döşemişken değinmeden de olmaz tabi...

Ya da vazgeçtim, değinmiyorum. Dağılın, bu kadardı.