25 Şubat 2009

The Day The Earth Stood Still #2

Genel olarak bakarsak keyifli bir maçtı. Mourinho bir açıdan haklı çıktı, hesap Manchester'da kesilecek. Fakat United'ın savunma ağırlıklı başladığını söyleyemeyiz, belki ikinci yarı için bunu konuşabiliriz.

İlk yarı Manchester çok fazla gol kaçırdı. Acayip bir yerde, acayip bir durumda izlediğim için karşılaşmayı sayı vermek istememe rağmen veremiyorum. Top bir türlü kaleye girmek bilmedi, şanssızdık biraz. Inter beklentilerimin de altında başladı maça, çok etkili değildi.

Fakat Mourinho, Fatih Terim'e mi özendi bilinmez, ne yaptıysa Inter ikinci yarıya canavar gibi başladı ve "Ohooo ooo alırız bu maçı biz abi, keşke iddaa oynasaydım lan!" diyen bana United'dan bir darbe geldi ve ibre tersine döndü. United'ı kendi sahasına hapseden, sağlı-sollu, Adriano'lu-Ibrahimovic'li gelen Inter de bir türlü topu çizginin berisine ittiremedi. Bu noktada Van Der Sarr'ı kutlamak lazım, büyüksün baba!

Seyir olarak zevkli, sonuç olarak tatmin etmeyen bir maç oldu. Sir'ün yüzü gülüyor, biz de ona eşlik ediyoruz. Bilmem katılır mısın Svetlin? Deplasmandaki 0-0'ın avantajıyla ağırlayacağız rakibimizi Old Trafford'ta. Avantajlıyız ve bunu elimizin tersiyle itmeyeceğimizi düşünüyorum. Siz ne düşünüyorsunuz diye de anket ekliyorum.

Mourinho özellikle; "Manchester'ı defalarca yendim." açıklamasından sonra Trafford'a nasıl gelecek diye sorardım ama herif patavatsız arkadaş, rahat rahat gelir. Bizimkileri şiddete ve isyana davet ediyor olmamak için imalarımla beraber bu bahsi burada kesiyorum. Karşılaşmanın olduğu gün görürüz artık ne olur ne biter.

Yalnız Mert'in son postuna bakıyorum, ikinci maçta olası bir Manchester yenilgisinin ardından Bobiler'in yaratıcı cevherlerine Fotomaç manşeti için bir tavsiye vermek istiyorum; Sir Ağda Yapılır!

Fotoğraflar UEFA'nın internet sitesinden, (Bkz: İğrenç espiri yapıp hemen konuyu çevirmeye çalışmak.) Milano'dan bildireceklerimiz şimdilik bu kadar John!