21 Mart 2009

Çevir Sayfayı, Yaz Oraya da Adını...

Villareal - Arsenal
Manchester United - Porto
Liverpool - Chelsea
Barcelona - Bayern Munich

Şampiyonlar ligi eşleşmeleri böyle gerçekleşti... Yamık yımık olarak yazdıklarım turu geçeceğini düşündüğüm takımlar oluyor. Yani tahminlerime göre 3 İngiliz takımı devam ederken yanlarında bir de Barcelona olacak. Eğer tahminlerim tutarsa, yarı finalde Manchester'ın Arsenal'i, Barcelona'nın ise Liverpool'u eleyeceğini ve bir Manchester United - Barcelona finali izleyeceğimizi düşünüyorum. İddaa tahminlerim de buna göre olacak elbette ama Manchester United adına sevinçliyim, Porto ile eşleşmek güzel oldu.

Zorlanacağımızı düşünmediğimden ötürü güzel oldu. Yoksa her ne kadar eskisi gibi olmasa da Porto güçlü ve temkinli olunması gereken bir ekip ama sorun şu ki Manchester United her seferinde üstüne koyan bir kulüp... Kaldı ki ünvanlarını da bu raddeye kadar geldikten sonra korumak isteyeceklerdir elbette. Bu sebepten Porto'nun şansını %5 olarak görüyorum.

Rehavete kapılmamakta fayda var. Sir Alex ile olan konuşmamızda bunu kendisine de ilettim. Mutlak galibiyet parolasıyla maçlara hazırlanmak ve turu geçmek istediğimizi, aksi takdirde blog aracılığıyla çok kötü şeyler yazabileceğimi ilettim. Vidic akıllı olsun, kendine gelsin. Yeteneklerini ona hatırlatın, moral bozmasın dedim. Biraz da özel hayattan, günlük hayattan bahsettikten sonra kapattım. 1045 ile o kadar ucuz ki, konuşmaya doyamadım!

Konuya bak, nereden nereye... Kafamda ve taslakta durduğu gibi durmuyor meret!