09 Mart 2009

Gürkan Kubilay'la İddaalıyız #1

3, 2, 1... Yayındayız...

Gürkan: Merhaba iddaa severler.
Kubilay: Gürkan Kubilay'la İddaalıyız programına hoş geldiniz.
G: Evet, gecenin ilk maçında Hornets, Hawks deplasmanında.
K: İkisi de ligin az sayı yiyen ve en az sayı atan takımlarından. İlk maçlarında toplam 166 sayı olduğunu da göz önüne alırsak 187,5 altı seçeneği cazip görünüyor.
G: Atlanta'nın son maçının da alt bittiğini düşünürsek ve dediğin gibi oynadıkları son maça bakarsak olabilitesi yüksek. Ayrıca iki dengesiz takımın ne yapacağı belli olmaz, maç sonundan uzak durulmalı.
K: Çok haklısın maç ortada, riske atmaya gerek yok.
G: Bence de, o zaman alt diyoruz ve ikinci maçımıza geçiyoruz, Detroit - Orlando.
K: Önceki iki maçları da kısır geçmiş ve kazanan taraf Detroit olmuştu. Yine alt seçeneği bir opsiyon; fakat benim tercihim, iddaanın Detroit'i favori göstermesine rağmen, Orlando'dan yana olacak.
G: Son oynadıkları maçta, Detroit'in 93-85 galip geldiğini görüyorum. Orlando skor patlaması yapabilen bir takım olmasına rağmen, öncesinde oynadıkları iki maçı da baz alarak alt seçeneğini yine uygun görüyorum.
K: Evet yine alt seçeneği daha güvenilir diyebiliriz. Geçelim 3. maçımıza.
G: Miami kendi sahasında Chicago'yu ağırlıyor. Playoff yarışında Atlanta'yı yakalayıp ev sahibi avantajını elde etmek isteyen bir Miami ve Wade var karşımızda. Miami maçın galibi olacağı gibi, ilk yarı sonunda da 3 sayı fark atar.
K: Ben de Miami'nin kendi sahasında kaybetmeyeceğini düşünüyorum. Ama 5,5 handikapla riske atmak yerine benim de tercihim 2,5 handikapla ilk yarı Miami'den yana olacak.
G: Peki Kubilaylay, Wizards-Wolves maçı için düşüncelerin neler?
K: Cıvıtmayalım Sn. Menteşoğulları. İki amaçsız takımın maçı, yine ortada bir maç. Maç Washington'da olsa Obama'nın desteğine de güvenerek Wizards derdim; ama duydum ki eli Minnesota'ya kadar uzanmazmış.
G: Üst olur diyebilir miyiz?
K: Lafı ağzımdan aldın Gürkancığım. Vur patlasın çal oynasın tadında bir maç olacağından üste gider gibi duruyor. Baraj da 202,5 olarak belirlenmiş zaten, geçmeleri hiç zor olmaz. Bilmem katılır mısın Gürko?
G: Katılıyorum, iki takımın son maçı da 111-103 bitmiş zaten.
K: Geçelim Denver - Houston maçına.
G: Geçelim Kubi'cim.
K: Bu maçtan uzak durmak lazım. Dün gece Denver kendisine güvenenleri yarı yolda bıraktı, üstelik rakip Batı sonuncusu Kings'di. Alt - üst seçeneklerine bakacak olursak, bir tarafta Houston var, alt olur diyorum. Diğer tarafta denver, üste gider. O yüzden, bu maça bulaşmamak en iyisi.
G: Evet, uzak durulması gereken bir maç olduğu doğru. Ancak son iki maçını kaybeden bir Denver, aralarında sadece 1 maç fark olan Houston'ı kendi evinde elinden kaçırmak istemez. Görüşüm Denver'ın maçı alacağı, skorun da bol olacağı yönünde. Fakat yine de, senin de dediğin gibi, o kadar maç varken dokunulmaması gereken bir maç...
K: Ayrıca son 10 maçta sadece 3 kez kazandılar. Utah da bu kadar formdayken artık bir şekilde kazanmaya başlamaları lazım. 6 maçtan tam kupon yapmak isteyenler için maç sonucu 1 tavsiye edelim o zaman Gürkanello.
G: Evet, "Ben bu maça da oynayacağım, rahat batıyor" diyenler varsa, tercihimiz 1.
K: Gecenin son maçı.
G: Rabbime sordum Portland dedi! Oğuz'a sordum, o da Portland dedi...
K: Şimdi Lakers'ın en büyük sorunun açılan farkları koruyamamak olduğunu biliyoruz. Portlan'da da kaybedebilirler. Ama kaybetseler de Portland'ın maçı baştan sona önde götüreceğini düşünmüyorum. Lakers'ın ilk yarıyı iki sayı farkla önde kapatması da hiç zor değil. O yüzden ilk yarı 2 güzel bir seçenek gibi görünüyor.
G: Bu maçı sabaha karşı NBATV veriyor. Maçı izleyecek olanlara, kuponlarında es geçmelerini tavsiye ediyorum. Zevkli bir maç olacak ve kuponumda yer alıp da zevkle izlediğim bir maç hatırlamıyorum. Ama Portland bu gece sürpriz yapabilir...
K: Bu gece için tahminlerimiz bu yönde. Esen kalınız efem.