29 Mart 2009

Türko?

Aslına bakacak olursak, kendim adıma konuşayım, tahminimden de kötü bir İspanya izledim bu gece. Iniesta'nın eksikliği biraz hissettirmiş takıma kendini. İlk 20-25 dakika tehlikeli ataklar da yapınca, Acaba?, demekten de geri durmadım hani. Fark yeriz diyordum yahu, dört ya da beş olurdu tahmin etmiştim.

Şükür, tahminim tutmadı. Ama tahminimden kötü bir İspanya karşısına tahminimden kötü bir Türkiye çıkınca da değişen bir şey olmadı. Sistemdi, oyuncu değişikleriydi gibi şeyleri eleştirmeye gerek yok. Çarşamba günü bir maçımız daha var. Volkan elinden geleni yaptı gol pozisyonunda, Ayhan'a buradan selamlarımı iletiyorum.

Arda, Tuncay, Nihat, Semih... Hiçbiri beklediğim gibi oynayamadı, normaldi de aslında. Yani bir-iki tanesi öyle olsa normal olurdu da hepsi birden kötü olunca çıkaramadık. Biraz da kahve ağzıyla şunu söylemek gerek, top da sevecek biraz arkadaş... E tabi karşımızdaki takım da boru değil. Öyle Avrupa Şampiyonası, Dünya Kupası Üçüncülüğü ruhu bekleyen var mı bilmiyorum ama çok bekler. Neyse, darısı çarşamba gününe diyelim...

Fotoğraflar: Yahoo