19 Mart 2009

Oldu Tamam

Ne ben seni sevebildim, ne de sen beni... Ufak tefek pürüzler vardı, anlaşmaya yakındık ama olmadı, uyduramadık.

Ne kadar medeniyiz değil mi? Pürüz senmişsin, en azından bunda mutabık kaldık. Yine de buluşuyor, gülüşüyor ve eğleniyoruz. Fakat her dokunuşun -ne kadar kızgın olsam da sana-
heyecanlandırmıyor değil hâlâ beni...

Ümidim yok, ümidim olması için bir neden de yok... Kafamda bitirdim her şeyi ama bir şeyler kıpraşıyor işte sen her dokunduğunda... -Hayır orası değil-

Gel gör ki, daha kaç gün oldu şurada... Hemen mi hoşlandın birinden? Dur daha destur! derdi anneannem... Onu geçtim, neden bana anlatırsın ki durup dururken? Şarap çanağına ...çtığım derdi dedem.

Ne desen, ne yapsan boş. Akıl, sır erdirmek imkansız. Atsan atılmaz satsan satılmaz işte... Bok gibi kaldım, ne düşüneceğimi bile bilemiyorum ki.