16 Mart 2009

Hadi Uçak!

Antalya'ya gidişte de dönüşte de Pegasus Havayolları'nı kullandık. Önceden aldığımız için biletleri ucuza geliyordu, bir de tabi saat konusu çok önemli olduğundan Pegasus makul geldi ama şöyle bir sorun yaşadık ve bunu dile getirmek istiyorum. Beko yazdığına bakmayın dana gibi, özel jet değil. Bugün sunum yaparken sordular da, öyle bir merak oluşmasın... Kim kaybetmiş? Pegasus...

Pegasus milleti keriz mi zannediyor acaba? Rezervasyon yaptırdıktan sonra yolculuk adına yapacağın her müdahele ücrete tabi... Check mi edeceksin? Para... Rezervasyon onayı mı? Para... Uçakta bir su bile ikram edilmiyor. Su mu istiyorsun? Para... Kola? Şarap? Çay? Para... Hadi şarap ve kola tamam da su ikramı yok, bardak su 2 ya da 3 lira gibi bir şeydi...

Konunun erbabı ya da ilgili bir insan olmadığımdan -Gökhan Abi ya da sevgili MILF Papasito bir yorumda bulunabilir sanırsam- pilotların bu uçuşta ne kadar etkili olduğu konusunda bir şey diyemiyorum ama yolculuk iyiydi. Giderken bol bol türbülansa girdik, kendimi Kadıköy - Maltepe minibüslerinde zannettim ama hava kötüydü hem İstanbul'dan kalkarken hem de Antalya'ya inerken... Dönüşte sadece Yalova civarındaki kar bulutunun içinde geçerken biraz sorun yaşadık o kadar...

Bir de, bugüne kadar 1.93 civarındaki boyumun dezavantajlarını çok yaşadım ama 22 yaşıma kadar da sorunsuz gelebildim. Bugüne kadar hep oturma konusunda sorunum oldu toplu taşıma araçlarında, Pegasus'ta da bunu yaşadım... Bildiğin dışarı taştım abi... Yanımdaki kocaman teyze ve ufak tefek eşi beyefendiler de bir acayipti zaten. Benim koltuğumun kemer tokasını artık nasıl çevirdiyse kendisine takmış adam, iki saat kemeri bağlamak için kemer tokası aradım.

Nerede manyak hepsi beni bulur zaten...