10 Mart 2009

M-V-3

Dün gece Gürkan Kubilay ikilisinin de yazdığı gibi paralarımızı Miami ilk yarı seçeneğine yatırdık iddaada. Maçı sürekli takip ettik kupon sebebiyle, fakat 1 sayılık handikap sebebiyle kupon yatınca Wade'e sinirlenip yattım. Ulan dedim Chicago'ya da 3 sayı fark atamıyosan şu maçta dedim. Ama sabah kalkıp yaptıklarını görünce kuponu falan unuttum, affettim Wade'i. Harika bir yüzde, inanılmaz bir performans. Tarif edecek kelime yok. 15-21 şu isabetiyle 48 sayı, 12 asist 6 ribaund 4 top çalma ve 3 blok. Yazarken yoruldum nerdeyse.

Tabi bu performansı asıl unutulmaz kılansa maç sonunda, maçı uzatmaya götüren üçlüğü ve 2. uzatma sonunda da topu rakipten çalıp attığı buzzer beater üçlükle maçı kazandırması. Sonrası malum zaten, çıldırmış bir salon, tribünlerde Wade, eller havada yanındaki ohhh my god diye bağıran adamlar.

New York maçındaki performansını da canlı izledikten sonra MVP düşüncesi kafamda yer etmeye başlamıştı ve bu maçla birlikte ben ödülümü Wade'e verdim.

başlık yahoo sportstan çalıntıdır :eha: - grkn