12 Mart 2009

Gibicibigiggs!

Öncelikle, José'ye armağan edilsin bu forma... Neyse!

Bu adamın futbol stili beni mest ediyor arkadaş! Ne yapsa göze hoş geliyor işte... Maçın yazısını bir diğer Manchester United kalemi Svetlin yazacak, ben Giggs'i övmek istedim. Benim gözümde maçın adamı Giggs'tir. Asisti yapmış olmasının bile zerre değeri yok, öyle güzel oynadı ki yemişim asistini. Nasıl olsa o bunu hep yapıyor, çölde bir vaha gibi!

Manchester United'ın başına gelmiş en güzel şeylerden biri, çocukluğumun ve gençliğimin gerek profesyonellik gerek futbol gerek efendilik olarak en iyi oyuncularından biri... Taş çatlasa 2-3 sene daha oynar, muhtemelen Sir ile beraber asar formasını... Şimdiden özletecek kendisini kerata...

Hayır, ağlamıyorum.

Maç hakkında da bir yorum yapayım; Güle Güle José!