24 Mart 2009

Gürkan Kubilay'la İddaalıyız #2

3, 2, 1... Yayındayız...

Gürkan: İyi akşamlar. Yayınlandığı ilk gün, rating rekorları kıran, Avrupa'da 1. sıraya yerleşen Gürkan Kubilay'la İddaalıyız'dan merhabalar.

Kubilay: Bizi izleyen milyarlara, kazandıran tüyoları vermeye devam ediyoruz. İyi akşamlar.

G: Arayı fazla açtığımızın farkındayız ama, yoğun ilgi üzerine birçok kanaldan gelen teklifleri değerlendirdik...

K: Biz nereden geldiğimizi unutmayız Gürkancığım. Bizim önceliğimiz her zaman Genç Subaylardır.

G: ...Dedik ve yine Genç Subaylar çatısı altında karşınızdayız. Uzun bir giriş oldu, maçları beklediğinizin farkındayız. Daha fazla uzatmadan gecenin ilk maçına geçiyoruz. Pistons Doğu'da, playoff'u kovalayan, 8. sıra için canını dişine takan bir Chicago deplasmanına gidiyor.

K: Pistons da en az Bulls kadar zor durumda şu anda. İlk 4 şanslarını kaybedeli çok oldu. Fakat amaçları bir iki sıra daha yukarıya tırmanıp Boston - Cleveland ikilisinden kaçmak. Chicago da dün zor bir deplasman oynadı Washington'da. 6,5 handikap benim gözüme biraz fazla göründüğünden tercihim Pistons'dan yana olacak. İki takımda sonuna kadar savaşmak zorunda. Yakın bir maç bekliyorum.

G: Detroit'te Sheed ve Hamilton yine oynamıyor. Chicago gibi enerjik bir takıma karşı koymaları zor bence. Handikapı da çok fazla görmüyorum. Bu yüzden tercihim Chicago olacak Kubi. Peki, üst değerlendirilebilir mi sence?

K: Chicago bol atıp bol yiyen bir takım. Detroit'i de son maçlarda gördük ki eksik kadrosuyla daha çok atmaya yönelik bir basketbol oynuyorlar. 191 sayı rahat geçilebilir.

G: O zaman, kuponuma üst olarak koyarım ben bu maçı diyorum ve diğer maça geçiyorum izninle?

K: Müsade senin.

G: Thunder-Lakers maçının üst limiti 205. Bu maçı gördüğümde daha yüksek bir limit bekliyordum açıkçası. İlk yarıda, 3,5 handikap var Thunder aleyhine. Hem ilk yarı Thunder hem de üst seçeneği mantıklı gelen tercihler benim için.

K: Açıkcası Thunder'ın son 12 maçtır 100 sayı barajına ulaşamadığını düşünürsek üst limiti normal - ki bu 12 maç içinde Phoenix, Denver, Sacramento gibi takımlar da var. İlk yarı Thunder oynanacağı gibi Lakers'ın maç sonu handikapı da gayet cazip. Geçelim diğer maçımıza Gürko. Golden State, San Antonio deplasmanında. Nedir düşüncelerin?

G: San Antonio'ya ne zaman üst oynasam maçları alt bitiyor, ya da bana öyle geliyor. Bu sefer de limiti görünce alt oynamak geçiyor aklımdan ama yine tereddüt ediyorum. 208 sayı, rakip GSW olsa da çok değil bence. Bu sebepten dolayı alt diyorum.

K: İlk anlaştığımız maç bu oldu sanırım. Spurs evinde çok sayı yemez, önündeki maçları düşünüp fark için de kasamaz. Alt güzel gider kuponlara.

G: Utah-Houston maçında yine alt-üst oynamayı düşünüyorum, Kubiciğim. 194 sayı bu maç için oldukça alt bir limit. Üst olur der topu sana atarım.

K: Ben bu maçta formda Houston'a güveniyorum. Handikapa bile bırakmadan maçı alabileceğini düşünüyorum. Ama seni de dediğin gibi 194 limit de üst oynamak için uygun Gürkancığım.

G: Bu akşamlık da bizden bu kadar sevgili iddaa ve NBA severler. Arayı daha fazla açmadan tekrardan karşınızda olmak dileğiyle... İyi geceler.

K: İyi geceler.