25 Mart 2009

Misafir

Şu son Kürdistan mevzusunu tam takip edemedim haberlerden, yoğundum biraz. Müsait olduğumda da denk gelemedim ya, bakayım dedim internet aleminden.

Haberin vahimliğine değinmek bile istemiyorum. Hele bir; "Ne diyeceğim? Yunanistan, Makedonya’ya Makedonya demiyor diye biz de demiyor değiliz. Irak Anayasası’nda ne yazıyorsa o. Kendi anayasalarında yazıyor. Şu bir gerçek ki, Irak’ın kuzeyindekiler Türkiye’yi kaybetmenin ne olduğunu iyi hesaplamalı." kısmı var ki... Papulyas Makedonya'ya, Makedonya, deseydi bu örnek verilebilirdi konuyla ilgili de bu nasıl bir savunmadır anlamadım gitti.

Fakat haberde güldüğüm bir nokta var, haber metni ile kısmen bağlantılı olarak. Yeni bir şey keşfettim, canın sıkkın olduğunda şöyle gündem haberlerinden birini açacaksın yorumları okuyacaksın. İnsanın neşesi yerine geliyor vallahi.