04 Mart 2009

Sevdim...



Valla ne diyeyim, Yüksek Sadakat sevdiğim gruplar arasında yer almaz. Tiksindiğim gruplar arasında da yer almaz, böyle arada bir yerde işte... Fakat bu şarkı çok hoşuma gitti. Klasik muhabbet yine... Güzel bir şarkı çıkarılır, semt/cadde/muhit esnafı bu şarkıyı alır ve sabahtan akşama kadar çalar. Meme kıvamına gelince, üç bardak farklı şarkı katar. Karıştırır da karıştırır, malzemeler hiçbir yemek de oluşturmaz.

Fakat bu şarkıda acayip bir şey var. Klibinde midir keramet enstrümanlarında mıdır bilemem ama güzel şarkı... Dinleyip dinleyip duruyorum. Hayır ben de iki şarkıya taktım mesela bu aralar, biri bu diğeri de Lovers In Japan... Gel gör ki ben ya evde ya da kulaklık aleti ile kimseyi rahatsız etmeden dinlemekteyim. Bangır bangır yayın mı yapıyoruz dükkanımızda, otelde?

Siteme döndü yazı, sevdim de gitsin işte nedir yani? Ama var ya bir gün... Neyse, neyse... Hastasıyım bu arada akustik bas'ın...