10 Nisan 2009

Bı-ra-kı-yo-rum

"I have stopped my career for a while because I have lost the joy of playing. It could be one, two or three months. There is big pressure in Italy. I don't want to return to Italy. I want to live in peace here in Brazil."

Haftalardır hakkında öldü mü kaldı mı nerde dedikoduları yapılan Adriano açıklamasını yapmış. Yukarıda da gördüğümüz gibi futbol oynama zevkini kaybetmiş paşamız. İtalya'nın zorlu maçları, sert futbolunu bir türlü kaldıramadı demek ki Brezilya'da oynamak istiyormuş, tabi ki futbol oynama zevkini tekrar keşfedince. Kum, deniz, güneş, kızlar falan daha çekici tabi. Brezilya'da oynarsa da kesinlikle Flamengo olacakmış oynayacağı takım Adriano'nun.

Bir Ronaldo'ya bakıyorum bir de Adriano'ya. Ronaldo geçirdiği tüm sakatlıklara rağmen her defasında ayağa kalkmak için varını yoğunu koymuş ve de bunu başarabilmiş bir adam, tabi ki de çalışarak. Bir de Adriano'ya bakıyorum, Ronaldo'dan sonra tahtı alması beklenen adam, futbol oynama zevkimi kaybettim deyip koyuveriyor. Bunun sebebi bu kadar basit olmamalı gibi geliyor bana bilmem ne dersiniz. Kolaycılık, profesyonellikten nasibini alamama vs. vs. Her neyse ne Inter onu özleyecek, ne de o Inter'i zaten bu saatten sonra. Adriano'yu özleyecek birileri varsa onlar da Pes'teki Inter fanatikleri. Pes yapımcılarından rica ediyorum Inter'den silin artık şu adamı da Inter faciası bari bitsin en azından.