14 Nisan 2009

Depoyu Full'le Abisi: 1000!

Daha yeni 500'lemiştik halbuki. 0-500 arası daha zordu. O tatlı telaş, çocukça heyecan... "Yazı yazın lan!" koşuşturmaları... Şimdi tam da geriye bakıp tebessüm etme sırasıdır arkadaş.

Az buz emek vermedik kapalı kapılar ardında. Tabiri caiz ise -ki bence caiz- it gibi dalaştık, kavga ettik, gürledik, küstük ama bir ivme kazandık. İyidir, kötüdür pek tınlar tavırlarda değiliz. Gelip yazıyor, bir şeyler paylaşıyoruz kendimizden-ilgi alanlarımızdan ve gidiyoruz.

İlk oluşumunda yoktum bu topluluğun, sonradan dahil oldum. Benim gibi sonradan dahil olanlar var ama biz ilki, ortası, sonu demeden sevdik ve saydık birbirimizi, kenetledik. Ağabeylerimizden, kardeşlerimizden destek, övgü, eleştiri aldık da daha da büyüdük.

Gürkan'la tahminde bulunuyorduk ne zaman 1000 oluruz diye, ben tutturamadım. Tahminim Haziran civarlarıydı ama bayağı bir gaz alma durumu yaşamışız çaktırmadan. Gürkan sadece biraz daha yaklaşmış oldu bu tahmin oyununda sonuca ama o da tutturamadı. Vay be...

Herkesin gözlerinden öpüyor, saygımı ve sevgimi iletiyorum. Nice 1000'lere. 10.000'de de bakıma alırız artık.