25 Nisan 2009

May God's Light Shine Upon You

İsmail yazmış zaten, uzatmayacağım. 3. Geleneksel Batug.com Adabazar Köfte ve Dayak Şenlikleri'nden otele döndüğümde 0-2'yi görmek fena koydu, 'aha gitti motivasyon, gitti şampiyonluk' demiştim. 2-1 olunca; 'acaba?' dedim de ne bileydim 5-2 olacağını..?

Büyük gaz oldu bu United için... Bu saatten sonra şampiyonluk inancım %90'lara fırladı. İnanmış abicim çocuklar ben niye inanmayayım? Neyse...

Asıl değinmek istediğim nokta ise İngiltere Premier Ligi ve parçası olan ekiplerin son dönemde grafiği iyice yükselen futbolu. Araplardır, endüstriyel futboldur diye hepimiz salladık ama ne olursa olsun bu adamlar futbolu bambaşka bir hâle sokuyorlar. Biz futbol oynamıyoruz arkadaş, bizimkisi futbolsa onların oynadığı bambaşka bir şey...

Bir sözüm de Ronaldo'ya olacak. 'Kankan' Pepe'nin İspanyol medyasında; 'Ronaldo işi tamamdır abi' minvalinden haberler ile senin sayende şaklaban olmasını, gerek aile gerekse mahalle baskısını bir yana koy. Adam olduğun yerde adam gibi devam et, Tuncay'lık yapma oğlum. Ha ille gideceğim diyorsan siktir git afedersin ama önünde bu kadar Real'e gidip heba olmuş örnek varken akıllı olmanı tercih ederim. Sen ne Zidane gibi sesi soluğu çıkmayan adamsın, özel hayatına dikkat eden adamsın, ne de Beckham gibi karizman var. Bırak bu işleri!

Sir'ün gideceği ise endişen, kimse sonsuza kadar menajer olamaz Cris'ciğim. Menajerliği bırakmasa bir gün o sahada ölecek zaten anasını satayım, neyin tatavasını yapıyorsun sen arkadaş? Sir gidecekse de yerine gelecek kişi onun adamı olacaktır.

Ha karakterine ve egona olan güvensizliğimden fırsat bulduğun an Madrid'e doğru uçuşa geçeceğini düşünüyorum ama belki Tanrı'nın ışığı sana da yardım eder. Gerekirse sellektör yapsın, uzunları yaksın... Aklını başına al ulan!