23 Nisan 2009

Dujtayim, Sonra Görüjürüz!

Kafayı yedik Svetlin'le, çalışan bir link bulamaz mı insan? Rojadirecta, Atdhe, İddalıyım vs. ne varsa hepsine baktık ama yok. Bir tane çalışan link olur arkadaş, bula bula bu günü mü buldu çalışmayacağı?

Ben bir miktar Yahoo'dan takip ettim yine, İsmail ise çıktı gitti dayanamayıp. İnsan bir 'Gidiyorum' der o ayrı.

İstatistiklere şöyle bir göz gezdirdim, United ezici gibi duruyor ama Portsmouth'un da iki net pozisyonu var. Neyse, 3 puanı cebimize koyduk. Gerisi teferruat... Scholes de 600. karşılaşmasını Carrick'e yaptığı asist ile kutlamış, tebrikler.

Benim asıl merak ettiğim ise Berbatov'un şu surat ifadesinin sebebi. Polis Akademisi serisinin Rusya'da geçen bölümünde (Claire Forlani) Komutan Lassard'ın yerine otel odasına konulan bir Rus vardı, onun ayyaş hâline dönmüş herif... Başlıktaki replik ezberlettirilmişti kendisine. Kaçırdığı penaltının faturası mı yoksa?

Yürü be Doğu Avrupa'lı...

Bir maç eksikle puan farkı üç bu arada, onu da belirtmekte fayda var. Liverpool ile Chelsea arasındaki puan farkı da 3'e inmiş durumda. Artık hatanın telafisi olmadığı haftalara giriyoruz inceden.