27 Nisan 2009

İngiltere'de Yılın Oyuncusu: Ryan Giggs

Adaylar ilk açıklandığında İsmail'in yazısında kısaca yorumlarımızı paylaşmıştık. Cem de, ben de, İsmail de Giggs'in alacağına dair bir yorum yapmamışız. Bu da demek oluyor ki, o ikiliden biri karşıma 'dayı be ben aslında düşünmüştüm...' demesin.

Zira ben hiç düşünmedim. Aklıma en son gelen isim Vidic, sonrasında ise Giggs'ti. Gerrard alır diyordum. Olmadı Van Der Sar, yine mi olmadı? Kesin Cristiano Ronaldo götürür diyordum ama aradan sıyrılan Ryan Giggs oldu.

Bunda Liverpool'un şampiyonluk yarışından ufaktan kopuşunun ve Gerrard'ın sakatlığı sonrası son zamanlardaki performansının ya da yine son zamanlarda aciz durumlara düşen Vidic-Var Der Sar ikilisi ile geçen seneki kadar kendini gösteremeyen Ronaldo'nun ne kadar etkisi vardır bilemem. Aslında böyle düşününce çok da uzun bir yol oluşuyor ödülü Giggs'e vermek için. (Yoksa oylar mı bölündü İsmail? hehehe)

Yine en mantıklısı bugüne kadar iki kere yılın genç oyuncusu ödülü alan, sekiz kere yılın takımına ve üç kere ayın takımına seçilen; 2007'de PFA tarafından açıklanan Yüzyılın Takımı'nda kendine yer bulan ve 'Ferguson olmadan bir kariyer düşünemiyorum.' diyip Ferguson ile birlikte futbolu bırakma sinyalleri veren Giggs'i hâlâ faal olarak futbol dünyasının içindeyken bu ödülden de mahrum bırakmamak gibi bir mantık olabilir.

Her ne olursa olsun ben bu ödülü daha önceki senelerdeki performansları ile daha çok hakettiğini düşünüyorum. Keşke o zamanlar bu ödüle layık görülseydi... O değil de şaka maka bu sene iyi United yaptı he...

Yılın genç oyuncusu ödülünde de Cem ve Ben, 'Ireland alır abi' diyerek İrlanda apaçiliğini son raddeye getirmiş olsak da İsmail skoru burada yakalıyor ve 'Benim favorim Young' tahminiyle elimize vermiş oluyor bu konuda. Tebrik ediyoruz İsmail, kupanı veririz bir ara. Yılın Genç Oyuncusu ödülü de Aston Villa'dan Ashley Young'a gidiyor.
Fotoğraflar: Yahoo